اقتصاد کلان

ساعات کاری ادارات مالیاتی افزایش می‌یابد

به گزارش پایگاه خبری توسعه اقتصادی، رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور از افزایش ساعات کاری ادارات مالیاتی برای پاسخگویی و راهنمایی مودیان در روزهای پایانی خردادماه خبر داد.

سیدکامل تقوی‌نژاد با بیان این مطلب افزود: سازمان امور مالیاتی کشور به‌منظور تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات مطلوب به مودیان مالیاتی در انجام تکالیف قانونی، به‌ویژه اطلاع‌رسانی، ارائه راهنمایی و پاسخگویی لازم در رابطه با دریافت اظهارنامه مالیاتی الکترونیکی، اقدام به افزایش ساعات کاری ادارات مالیاتی کرده است.

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور، تصریح کرد: ادارات مالیاتی در روزهای شنبه ۲۹ خرداد ماه تا دوشنبه ۳۱ خرداد ماه سال جاری تا ساعت ۲۰ آماده پاسخگویی و راهنمایی مودیان مالیاتی خواهند بود.
گفتنی است، صاحبان مشاغل می‌توانند تا پایان خردادماه با مراجعه به سامانه عملیات الکترونیکی سازمان امور مالیاتی کشور به آدرس WWW.TAX.GOV.IR نسبت به ارسال اظهارنامه و پرداخت مالیات به صورت الکترونیکی اقدام کنند.

همچنین بخوانید

همچنین اگر فردی در موعد مقرر اظهارنامه مالیاتی خود را ارائه نکند علاوه براینکه نمی‌تواند از معافیت‌ها و تسهیلاتی که در قانون پیش‌بینی شده استفاده کند، مشمول جریمه عدم تسلیم اظهارنامه نیز می‌شود.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا