بانکبانک و بیمه

افتتاح شعبه امیرکبیر بانک قرض الحسنه مهر ایران

شعبه امیرکبیر بانک قرض الحسنه مهر ایران در منطقه ۲۲ تهران با هدف بهینه‌سازی و گسترش شبکه شعب، دسترسی مناسب و نیز ارائه خدمات بهتر در «شهرک راه آهن، بلوار امیر کبیر» آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، شعبه امیرکبیر (کد ۳۰۲۱) طی مراسمی با حضور دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل بانک و همچنین توکلی و تلیکانی، اعضای هیأت مدیره افتتاح شد.

دکتر اکبری در این مراسم، ضمن تاکید بر ویژگی های افتتاح حساب و سپرده گذاری در شعب بانک قرض الحسنه مهرایران، بیان داشت: از طرح های تسهیلاتی و خدمات بانک استقبال زیادی شده، به نحوی که منابع آن در ۴ ماه ابتدای سال جاری بالغ بر ۱۵ درصد رشد داشته است.

وی افزود: ترویج قرض‌الحسنه می‌تواند به عنوان ابزار مفیدی در راستای تحقق اهداف توزیعی و توانمندسازی جامعه عمل کند و تسهیلات این بانک می تواند با تمرکز بر بنگاه های تولیدی متوسط و کوچک به رونق تولید و اقتصاد کشور کمک کند.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران با اشاره به پرداخت بیش از یک میلیون و ۲۳۰ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به اقشار مختلف مردم در سال گذشته، اظهارداشت: امسال نیز برنامه داریم تا یک میلیون و ۵۰۰ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان جامعه پرداخت کنیم.

گفتنی است، نجدی مدیر امور استان ها، وکیل مشاور مدیرعامل و رییس اداره کل حوزه مدیریت، اشرف پور مشاور مدیرعامل و سرپرست اداره کل روابط عمومی و بازاریابی، انصاری جعفری رییس اداره کل فن آوری اطلاعات و ارتباطات و سلطانیان مدیر شعب استان تهران نیز در مراسم افتتاح شعبه امیرکبیر حضور داشتند.

شایان ذکر است، بانک قرض الحسنه مهر ایران با ۵۳۰ شعبه در سراسر کشور به هموطنان خدمات رسانی می کند که ۲۷ شعبه آن در استان تهران جانمایی شده است. همچنین، مشتریان می توانند برای استفاده از خدمات حضوری شعبه امیرکبیر بانک قرض الحسنه مهرایران به آدرس: شهرک راه آهن، بلوار امیرکبیر، پلاک ۹۵ مراجعه و یا با شماره تلفن های ۴۴۹۲۵۰۴۲، ۴۴۹۲۵۸۱۹ و ۴۴۹۲۵۴۰۶ تماس حاصل نمایند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا