بانکبانک و بیمه

بازدید رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون از طرح آب معدنی دنا

حجت الله مهدیان رییس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون به اتفاق سید باقر فتاحی عضو هیات مدیره ، سعید معادی مشاور مدیر عامل و مدیر روابط عمومی و حوزه مدیریت ، محمد ذوالفقاری مدیر امور مالی و سید مهدی میرآب باشی مدیر اداره شعب استان کهکیلویه و بویر احمد بعد از ظهر امروز از طرح آب معدنی دنا ۴۴٢۵ شهرستان یاسوج بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،  طرح مذکور که به صورت ایجادی در ٣٧٠٠ متر مریع اعم از سوله بخش تولید ، بخش اداری و آزمایشگاه ‌ و انبار تشکیل گردیده با پیش‌بینی ١١۵ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری که ۶٠ میلیارد  ریال آن از محل عاملیت اشتغال پایدار روستایی توسط بانک توسعه تعاون در مرحله  پرداخت می‌باشد با پیشرفت فیزیکی ٧٠ درصدی طی سه ماه آتی به بهره‌برداری خواهد رسید.

این طرح که روستای ستنگان در  دهستان گورکوی یاسوج در مرحله اجرا و پیاده‌سازی می‌باشد با ظرفیت تولید  ٢۴٠٠ لیتر ماهانه زمینه ایجاد ٣۵ را فراهم خواهد کرد.

مهدیان ضمن اعلام رضایت از پیشرفت فیزیکی طرح و تخصیص بهینه و هدفمند منابع در چارچوب رعایت ضوابط و مقررات قانونی مراتب حمایت و همراهی با مجریان طرح را تا بهره‌برداری نهایی و تولید در ظرفیت مناسب را مورد تاکید قرار داد.

 

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا