صنعتصنعت، معدن، تجارت

کاهش چشمگیر قیمت میلگرد در بازار

رئیس اتحادیه فروشندگان آهن و فولاد کشور از کاهش چشمگیر قیمت میلگرد در بازار خبرداد و گفت: این افت شدید موجب متضرر شدن همکاران در حوزه تولید شده است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،   حمیدرضا رستگار در گفتگو با رادیو اقتصاد ضمن اشاره به اینکه در حال حاضر هر کیلوگرم میلگرد در بازار چهار هزار و ۱۰۰ تا چهار هزار و ۲۰۰ تومان برای سایز های مختلف قیمت گذاری شده است، افزود: روند نزولی قیمت انواع محصولات فولادی باعث ایجاد رکود شدیددر بازار آهن شده است.

وی همچنین اظهارداشت: متاسفانه به دلیل بی برنامگی در حوزه مزبور این روند تاکنون ادامه داشته و متاسفانه بازار همچنان در حال رکود بسر می برد.

همچنین بخوانید

رئیس اتحادیه فروشندگان آهن و فولاد کشور گفت: همکاران از رکود در بازار هم متضرر و هم برنامه خاصی برای این حوزه به جهت سرمایه گذاری یا خرید ندارند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه کسانی باید در حوزه فولاد تصمیم گیری کنند که صاحب نظر باشند، افزود: نرخ فولاد امروز در داخل حتی با آهن قراضه دنیا قابل رقابت نیست.

رستگار یادآورشد: دست اندرکاران حوزه مزبور ضمن تعامل و هم افزایی بیشتر باید برنامه های بلندمدتی را مد نظر قرار دهند تا بتوان چشم انداز روشنی از بخش فولاد برای همکاران و فعالان این حوزه ترسیم کرد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا