خودروصنعت، معدن، تجارت

ارتقا رتبه رنا در گزارش جدید شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران

رتبه شرکت خدمات فنی رنا، ارائه دهنده خدمات پس از فروش به محصولات تجاری گروه سایپا در گزارش جدید شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ارتقا پیدا کرده است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، معاون خدمات پس از فروش شرکت خدمات فنی رنا با اعلام این خبر افزود: هر ساله  ISQI  به عنوان نماینده وزارت صنعت، معدن و تجارت، شرکت های خدمات پس از فروش خودرو را براساس دستور العمل شرایط و ضوابط خدمات پس از فروش مورد ارزیابی قرار می دهد.

محمدرضا مهری در ادامه تشریح کرد: رتبه ۲ بالاترین رتبه کسب شده توسط شرکت های ارزیابی شونده در ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران است که شرکت خدمات فنی رنا نسبت به مدت مشابه سال گذشته موفق به کسب رتبه ۲ شد و با یک پله صعود در جایگاه سوم شرکت های خدمات پس از فروش خودروهای تجاری قرار دارد.

وی در ادامه گفت: در شاخص رضایت مشتریان، ستاد مدیریتی رنا و شبکه نمایندگی های مجاز نیز شاهد افزایش امتیاز نسبت به دوره گذشته بودیم. با توجه به این نکته که بخشی از امتیاز و رتبه نهایی شرکت ها اختصاص به امتیازات مجموعه نمایندگی های مجاز دارد این شاخص از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

معاون خدمات پس از فروش شرکت خدمات فنی رنا در ادامه گفت: کسب این موفقیت را می توان گام مهمی برای ارتقای خدمات به مشتریان این شرکت دانست و وظیفه این شرکت در بالابردن رضایت مشتریان بیش از پیش سنگین تر خواهد شد.

وی ادامه داد:‌ در این طرح ۳۳  نمایندگی ارائه کننده خدمات پس از فروش محصولات سایپا دیزل در سطح کشور ارزیابی و رتبه بندی شدند.

 

منبع
سایپانیوز

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا