انرژی

روزانه ۵۰ هزار کارت سوخت صادر می شود

معاون مدیر عامل شرکت پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: در راستای طرح عملیاتی شده تحویل بنزین با کارت سوخت، روزانه ۵۰ هزار کارت سوخت جدید صادر می شود.

  به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی حمید قاسمی معاون مدیر عامل شرکت پخش فرآورده های نفتی ایران در گفتگو با برنامه روز از نو رادیو اقتصاد گفت: طبق برنامه ریزی های بعمل آمده سوخت گیری بنزین از جایگاه ها از ۲۰ مرداد فقط با کارت های سوخت شخصی انجام می شود لذا شرکت پخش فرآورده های نفتی برای افراد فاقد کارت سوخت و یا کسانی که کارت سوختشان مفقود شده در حال صدور کارت جدید می باشد.

وی ادامه داد: افرادی که به هر دلیلی فاقد کارت سوخت می باشند هرچه سریع تر به دفاتر پلیس +۱۰ و یا دفاتر پخش فرآورده های نفتی مراجعه و نسبت به ثبت نام و تهیه آن اقدام نمایند.

حمید قاسمی در خصوص استفاده از کارت های فاقد رمز عبور گفت: رمز عبور این کارت ها ۴ رقم کد ملی صاحب کارت می باشد و خودروهایی که به صورت قولنامه ای به فروش رسیده یا باید مالک قبلی کارت سوخت را تحویل دهد و یا مالک جدید با مراجعه به دفاتر پلیس+۱۰ نسبت به صدور کارت جدید، اصلاح رمز و اصلاح آدرس پستی اقدام نمایند.

وی افزود: آن دسته ازصاحبان مشاغلی که نیاز به بنزین دارند، می توانند با مراجعه به شرکت پخش و ثبت نام در سامانه ای مجزا نسبت به تخصیص سهمیه اقدام نمایند.

وی از افزایش ۶ درصدی کیفیت بنزین به نسبت سالهای گذشته خبر داد و ادامه داد: شرکت پخش با بهره مندی از دستگاهها و تکنولوژی های جدید موفق به تولید و پخش بنزین با کیفیت بالا شده درسراسر کشور شده است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا