ارتباطات و فناوري اطلاعاتپرداخت الکترونیک

مدیران ارشد کسب‌وکارهای مختلف در دنیا درباره آینده بیت‌کوین چه نظری دارند؟

 

افراد، دیدگاه‌های مختلفی درباره بیت‌کوین دارند؛ اما آیا واقعا کسی می‌داند که آینده ارزهای دیجیتال چگونه خواهد بود؟ در کنفرانس اخیر برین‌استورم فورچون، با هفت مدیرعامل و یک مدیر ارشد درباره آینده بیت‌کوین بحث و گفتگو شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از راه پرداخت، البته ما هم در راه پرداخت با ۱۶ نفر از فعالان حوزه ارزهای رمزنگاری‌شده گفت‌وگو کردیم و پیش‌بینی آن‌ها را از قیمت بیت‌کوین تا پایان سال ۱۳۹۸ جویا شدیم.

همچنین بخوانید

هیکمت ارسک، مدیر عامل وسترن‌یونین

هیکمت ارسک، مدیر عامل وسترن‌یونین، با شرکت‌های بلاکچینی روبه‌رو است که کسب‌وکار انتقال پول شرکت او را به چالش می‌کشند. او می‌گوید که قطعا بلاکچین یک مدل پردازش بسیار جالب است. کوین‌ها و ارزها باید توسط بانک‌های مرکزی جابجا شوند، لااقل این چیزی است که من به آن اعتقاد دارم. آنها باید توسط دولت کنترل شوند و بعید می‌دانم که بیت‌کوین دوام پیدا کند.

سالی کروچک، مدیر عامل الوست

سالی کروچک، مدیر عامل الوست و مدیر اجرایی سابق بانک آمریکا گفت: من هیچ نظری ندارم. بقیه درباره این موضوع چه نظری دارند؟

امبر بالدیت، رییس استارت‌آپ بلاکچین کلویر

امبر بالدیت، مدیر اجرایی سابق بلاکچین شرکت جی‌پی مورگان که هم‌اکنون رییس استارت‌آپ بلاکچین «کلویر» است، می‌گوید:

«تکنولوژی بلاکچین در طبیعت وجود دارد و هم یاد می‌دهد و هم اصلاح می‌کند. برخی تصور می‌کنند که با توجه به نیازها و مشکلاتی که این تکنولوژی برای مردم حل می‌کند؛ این تکنولوژی باقی می‌ماند.»

جرمی آلایر، مدیر عامل سرکل

جرمی آلایر، مدیر عامل خدمات پرداخت رمزارزی سرکل می‌گوید که نقش بیت‌کوین به‌عنوان یک ذخیره ارزش دیجیتالی غیر ملی، خصوصی و بدون سانسور، در حال توسعه است.

وینی لینگهام، مدیر عامل سیویک

وینی لینگهام، مدیر عامل خدمات مدیریت ایده بلاکچین سیویک می‌گوید که برخی از افراد، بیت‌کوین را به چشم ذخیره ارزش‌هایی می‌بینند که همه باید آن را بخرند و نگه دارند و از سقوط جهانی دولت‌ها جلوگیری کنند. دیگران باور دارند که بیت‌کوین، رمزارزی است برای انجام پرداخت‌های همتا به همتا.

هنریک دابوگراس، مدیرعامل برکس

هنریک دابوگراس، مدیرعامل شرکت کارت اعتباری «بریکس» اعتقاد دارد که چون ارز بسیار ناپایدار است، این تکنولوژی راه خوبی برای ذخیره ارزش‌ در کشورها است.

بری سیلبرت، مدیرعامل گروه ارز دیجیتال

بری سیلبرت، مدیرعامل گروه ارز دیجیتال که تقریبا روی دوازده استارت‌آپ سرمایه‌گذاری می‌کند، می‌گوید: «بیت‌کوین ویژگی‌های مشابهی مانند طلا دارد. کمبودهای تاریخی و فرهنگی بیش از دسترسی و سودمندی است که ایجاد کرده است.»

آدام وایت، مدیر ارشد بکت

آدام وایت، مدیر ارشد «بکت»، بازار بورس کریپتو نیویورک گفت: «آنچه که قبلا در حوزه کشورهای مستقل، مانند پول دیده‌ایم، اکنون در قالب تکنولوژی و نرم‌افزار می‌بینیم و امروزه همان را می‌توانیم از طریق تکنولوژی و نرم‌افزار به شکل غیر متمرکز به نتیجه برسانیم.»

 

منبع
Fortune

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا