ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

برپایی مسابقه برنامه‌نویسی با هدف تولید اپلیکیشن در حوزه کودک و نوجوان/آخرین مهلت ثبت‌نام

عکس آرشیوی است
مسابقه برنامه‌نویسی تیم کاپ با هدف تولید اپلیکیشن در حوزه کودک و نوجوان به همت دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، “تیم کاپ” یک مسابقه برنامه‌نویسی آندروید با هدف تولید اپلیکیشن در “حوزه کودک و نوجوان” است و برنامه‌نویسان در هر سطحی می‌توانند در این رویداد شرکت کنند. این رویداد در ۷ دوره در نقاط مختلف کشور با شعار “کارآفرینی و اشتغال” و برای انتخاب بهترین تیم استارتاپی برگزار می‌شود.

بر اساس اعلام دبیرخانه این رویداد، ۱۵ مرداد ماه جاری آخرین مهلت ثبت نام در دوره دوم رویداد است.

همچنین بخوانید

شرکت کنندگان پس از ثبت نام و معرفی طرح و ایده خود و در صورت دریافت تاییدیه هیات داوران در یک بازه زمانی ۳۰ روزه باید به آماده سازی و ارسال طرح اولیه خود بپردازند. نفرات و تیم‌های برتری که محصول اولیه آنها مورد تایید هیات داوران قرار گیرد، موفق به دریافت جایزه فاز اول شده و سپس وارد مرحله توسعه و تجاری‌سازی محصول اولیه خود خواهند شد که از جوایز ویژه و بسته‌های حمایتی این فاز بهره‌مند خواهند شد.

مهمترین فاکتورهای ارزیابی، “جذابیت طرح، کاربری بودن آن، قابلیت توسعه”، “تجاری‌سازی و داشتن روش‌های درآمدزایی، اندازه بازار و معقول بودن زمان اجرای آن از نظر فنی” خواهد بود.

این رویداد در ۷ دوره در سطح کشور برگزار خواهد شد که زمانبندی آن پس از هماهنگی با مراکز دانشگاهی با توجه به میزان آمادگی آنها در سایت رویداد  اطلاع‌رسانی خواهد شد. این رویداد در دو فاز برگزار خواهد شد که فاز اول شامل طرح فراخوان و دریافت ایده / طرح‌ها تا تولید محصول اولیه و اهدای جوایز مربوطه است و فاز دوم آن توسعه و تجاری‌سازی محصول تولید شده و دریافت حمایت‌های مالی و تبلیغاتی از پیش تعیین شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت http://teamcup.ir/ مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا