انرژی

توان نخبگانی به بخش‌های مورد نیاز صنعت پتروشیمی تزریق می‌شود

رئیس بنیاد نخبگان استان تهران از ایجاد امکان بکارگیری پتانسیل بالای اجتماعات نخبگانی جهت حل مشکلات و معضلات موجود در صنایع پتروشیمی کشور خبر داد.

به گزارش آرمان اقتصادی، علیرضا زراسوندی در ادامه طراحی و اجرای برنامه‌های نخبگانی به منظور زمینه‌سازی برای تزریق تفکر و اندیشه نخبگانی به بخش‌های مورد نیاز، از ایجاداین امکان خبر داد و اظهار کرد: بنیاد نخبگان استان تهران در راستای اجرای منویات‌ مقام‌معظم‌رهبری در خصوص رونق تولید و در راستای تحقق اهداف بنیاد ملی نخبگان با همکاری یکی از شرکت‌های بزرگ پتروشیمی کشور نسبت به شناسایی نخبگان، مستعدان‌برتر و شرکت‌های دانش‌بنیان دارای ایده و محصول مورد نیاز بخش صنعت پتروشیمی اقدام می‌کند.

زراسوندی ادامه داد: این افراد و یا شرکت‌ها باید از توانمندی علمی، فنی و مدیریت اجرایی مناسب جهت اجرای طرح‌های پتروشیمی برخوردار باشند.

همچنین بخوانید

رئیس بنیاد نخبگان استان تهران در خصوص فرآیند معرفی این افراد و شرکت‌‎ها به صنایع پتروشیمی کشور، اظهار کرد: این فرآیند در مرحله اول از طریق ارسال توانمندی‌های موجود به ایمیل [email protected] با عنوان (ایده و محصول پتروشیمی) آغاز می‌شود و در مراحل بعدی صلاحیت ایده و محصول مورد ارزیابی صاحبان صنایع قرار می‌گیرد.

وی در پایان تصریح کرد: آخرین مهلت ارسال توانمندی‌های علمی، فنی و محصول‌محور تا چهارشنبه، ۱۶ مردادماه است.

بر اساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سامانه بنیاد نخبگان استان تهران مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا