بانکبانک و بیمه

بانک کشاورزی برای تحقق رونق تولید وایجاداشتغال باجدیت تلاش می‌کند

روح اله خدارحمی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: این بانک در کنار سایر بانک‌های کشور، تمام تلاش خود را برای تحقق رونق تولید و ایجاد اشتغال در کشور به کار بسته  است و با جدیت تلاش می‌کند.

به گزارش آرمان اقتصادی و به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان اردبیل، خدارحمی صبح روز پنجشنبه دهم مرداد ماه که در جلسه شورای هماهنگی بانک ها،شورای برنامه ریزی و توسعه و ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی این استان سخن می گفت، با اعلام مطلب فوق افزود: بانک کشاورزی نقش تاثیر گذاری در اقتصاد کشور ایفا می‌کند و ضمن حمایت همه جانبه از بخش کشاورزی، تسهیلات قابل توجهی نیز در سایر بخش ها از قبیل ازدواج، گردشگری، امور خیریه، و… پرداخت کرده است.

وی اظهار داشت: در کنار سایر ماموریت‌های بانک، در زمینه توسعه کشت گلخانه ای قدم های بزرگی  برداشته ایم و پرداخت تسهیلات و حمایت از اجرای این طرح را به صورت خاص در نقاط مختلف کشور پیگیری می کنیم.

خدارحمی افزود: در سال جاری برای توسعه کشت گلخانه ای در کشور، پرداخت تسهیلات به طرح های گلخانه ای را به صورت خاص در اولویت قرار داده ایم تا ضمن تامین نیاز کشور، زمینه صادرات محصولات تولید شده را به کشورهای همجوار از جمله روسیه و آذربایجان فراهم کنیم. 

رئیس هیات مدیره بانک کشاورزی در این باره گفت: در سال جاری طرح ۳۵۰ هکتاری گلخانه شهرک کشاورزی پارس آباد مغان را توسط این بانک در استان اردبیل تامین مالی خواهیم کرد.

خدارحمی با ارائه آمار تسهیلات های پرداختی این بانک،عملکرد مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان اردبیل را مثبت ارزیابی کرد و افزود: بانک کشاورزی  این استان ضمن انجام ماموریت‌های ابلاغی، در زمینه بنگاه های کوچک و متوسط و همچنین طرح اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری بیشترین پرداختی ها را  داشته است.

مدیرعامل بانک کشاورزی با بیان اینکه پیشران توسعه فقط اعتبار نیست تصریح کرد: وجود کارآفرینان و مجریان اهل کار و با صداقت از اهرم های مهم توسعه است و این موضوع باعث می شود اعتبار در مسیر درستی هزینه شود.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا