بانکبانک و بیمه

بانک رفاه بانکی تجاری-اجتماعی است

مدیرعامل بانک رفاه کارگران مهم ترین حوزه فعالیت این بانک را بازار سلامت و درمان کشور برشمرد و گفت: امروز ما بانک رفاه را یک بانک تجاری، اجتماعی می‌دانیم زیرا بزرگترین سازمان اجتماعی کشور سهامدار ماست.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر محمدعلی سهمانی در دیدار با اعضای اتاق بازرگانی و فعالان اقتصادی استان اصفهان افزود: بانک رفاه کارگران یکی از بانک های تجاری قدیمی کشور با ۵۹ سال سابقه فعالیت و از بزرگترین مجموعه‌های اقتصادی کشور است و داخل این مجموعه حدود ۱۳ هلدینگ تخصصی بزرگ با بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد تومان سرمایه وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: بانک رفاه کارگران ۱۸ میلیون مشتری و ۴۲ میلیون ذی نفع دارد و این اعتبار بزرگی برای ماست که سازمان تأمین اجتماعی و به صورت غیرمستقیم ۴۲ میلیون کارگر، بازنشسته و مستمری بگیر سهامدار این بانک هستند.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران در تشریح اقدامات حمایتی این بانک از تولید، اقتصاد و اقشار کم بضاعت کشور افزود: بانک رفاه علاوه بر بخش تکلیفی که مباحث تولیدی، رونق اقتصادی، تأمین مالی افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی، خرید گندم و حمایت از آسیب دیدگان بلایای طبیعی است در بخش غیر تکلیفی نیز به شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی خرد به ارائه خدمات می‌پردازد.

سهمانی همچنین تصریح کرد: در حوزه بانکداری شرکتی که در دو سال اخیر و به دنبال اصلاح ساختار بانکی در خدمات بانک رفاه قرار گرفته است ۷۰۰ شرکت بزرگ مشتری بانک هستند و سیاست ما حرکت به سوی بانکداری دیجیتال ضمن حفظ شعب موجود است.

وی تأکید کرد: امروز نظام بانکداری فقط متولی سپرده گذاری و پرداخت تسهیلات نیست، بلکه درآمدزایی ما بیشتر از محل ارائه خدمات مالی در بازار پول و سرمایه است.

در دیدار مدیرعامل بانک رفاه کارگران با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی استان اصفهان که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان انجام شد، این فعالان اقتصادی به طرح سؤالات و نقطه نظرات خود پرداختند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا