بانکبانک و بیمه

پرداخت ۲۰۰هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به بازنشستگان نیروهای مسلح

بانک قرض الحسنه مهرایران به ۲۰۰ هزار نفر از بازنشستگان نیروهای مسلح تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد ۳ درصد پرداخت می‌کند.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، با توافقات صورت گرفته میان بانک قرض الحسنه مهرایران و سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح، به ۲۰۰ هزار نفر از بازنشستگان نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، وزارت دفاع و ستادکل نیروهای مسلح تسهیلات قرض الحسنه پرداخت خواهد شد.

بر اساس این تفاهمنامه متقاضیان می توانند پس از اخذ معرفی نامه کتبی از سوی سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح (سابا)، برای تشکیل پرونده و دریافت تسهیلات به شعب بانک قرض الحسنه مهرایران مراجعه نمایند.

سقف این تسهیلات ۲۰۰ میلیون ریال است و مدت بازپرداخت تسهیلات اعطایی حداکثر ۲۶ ماهه خواهد بود. بنا بر ساز و کار اعلام شده از سوی سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح (سابا)، پرداخت وام به صورت غیرحضوری و ثبت نام از طریق اینترنت بوده و واجدین شرایط باید حداقل دوسال از بازنشستگی آنها گذشته باشد، حقوق زیر ۴ میلیون و توانایی بازپرداخت اقساط را داشته و تاکنون از این نوع وام استفاده نکرده باشند.

همچنین، بازنشستگان پس از اطلاع از نحوه پرداخت وام از طریق پیامک سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح (سابا)، می توانند با عضویت در کانال سروش به آدرس https://sapp.ir/sabba.ir اطلاعات بیشتری کسب نمایند.

شایان ذکر است، براساس این تفاهمنامه که به امضای دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران و سردار محمدرضا گودرزی رییس سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح رسیده، تاکنون بیش از ۴۱ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به ارزش ۲ هزار و ۷۳ میلیارد ریال به بازنشستگان نیروهای مسلح پرداخت شده است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا