بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

مراسم اهدای حکم مدیرعاملی پیمان منعم طبری برگزار شد

حمیدرضا شریفیان رئیس هیئت‌مدیره ایران کیش در این مراسم با بیان اینکه خوشحالیم امروز کسی از خود مجموعه ایران کیش به‌عنوان مدیرعامل این شرکت انتخاب شده است گفت: «هر سازمانی که دچار بی‌ثباتی در مجموعه مدیریتی‌اش شود، نمی‌تواند برنامه‌هایش را انجام دهد؛ اما این مشکل با انتخاب طبری ابتدا به‌عنوان سرپرست و امروز به‌عنوان مدیرعامل رخ نداد.»

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی شرکت کارت اعتباری ایران کیش،او ادامه داد: «ایران کیش در تمام این سال‌های فعالیت توانسته است تا جایگاه خودش را هم در صنعت و هم در بانک حفظ کند و این روند همچنان نیز تداوم دارد.»

شریفیان با بیان اینکه ایران کیش در حال حاضر ازلحاظ صورت‌های مالی وضعیت مناسبی دارد و به‌عنوان شرکت بورسی عملکرد بسیار خوبی داشته است گفت: «به رشد در شاخص‌های سودآوری ایران کیش امیدوار هستیم. اگر ما اعتقاد به شرکت و ثبات عملیات داریم باید همواره مسیرهای جدیدی برای ادامه فعالیت‌هایمان در نظر داشته باشیم.»

او گفت: «شرکت، توانایی‌های خوبی ازلحاظ نیروی متخصص دارد و به یک بلوغ در فعالیت‌هایش رسیده، جایگاه و برند خود را پیدا کرده است. برند ایران کیش یک دارایی با ارزش است که نباید بگذاریم کوچک‌ترین خدشه‌ای به آن وارد شود. البته بر اساس توانایی‌ها و ظرفیت‌های خوبی که این شرکت دارد، انتظاراتی نیز داریم.»

شریفیان اضافه کرد: «آقای طبری زمانی که قرار بود سرپرست ایران کیش شود گزارش کاملی از برنامه‌های روبه‌جلویی که در نظر دارند ارائه داد، انتظار داریم این برنامه‌ها ادامه یابد تا جایگاهمان در صنعت، رشد پیدا کند.»

معاون بانک تجارت افزود: «بانک تجارت به‌صورت کامل در کنار ایران کیش خواهد بود و مسیر آینده خودمان را نیز با شرکت تعریف می‌کنیم.» رئیس هیئت‌مدیره ایران کیش ادامه داد: «بخشی از نگاه بانک تجارت کمک به مسیر توسعه بانک تجارت از طریق ایران کیش است.»

شریفیان گفت: «ایجاد حس مالکیت در میان پرسنل ایران کیش بزرگ‌ترین اتفاقی است که باید در این شرکت انجام پذیرد. اگر این حس را توانستیم تقویت کنیم مطمئنا مجموعه ایران کیش می‌تواند روبه‌جلو حرکت کند. این موضوع باعث بسیاری اتفاقات می‌شود از کاهش هزینه‌ها گرفته تا افزایش سودآوری.»

رئیس هیئت‌مدیره ایران کیش افزود: «باید جایگاه‌ها و منابع درآمدی جدید را دید، توجه به بحث آموزش از نکاتی است که باید به‌طور ویژه در نظر گرفته شود.»

او در پایان اظهار داشت: «آنچه امروز با انتخاب پیمان طبری به‌عنوان مدیرعامل رخ داد همان چیزی است که پرسنل ایران کیش در این ماه‌ها خواستشان بود، اکنون‌که هیئت‌مدیره شرکت، کار خودش را انجام داده است، این گوی و میدان را ایران کیشی‌ها در اختیار بگیرند. به‌هرحال مشکلات اقتصادی وجود دارد، رفتارهای رقابتی خاصی را نیز بعضا در این صنعت می‌بینیم ولی ایران کیش با تمامی این‌ها باید باشد و کارش را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.»

.

نگاه‌های تازه‌تر

پیمان طبری مدیرعامل ایران کیش نیز در این مراسم ضمن تشکر از اعضای هیئت‌مدیره و تمامی سرمایه‌های انسانی ایران کیش اظهار کرد: «ممنونم از این بابت که ابتدا به‌عنوان سرپرستی ایران کیش و سپس به‌عنوان مدیرعامل به من اعتماد شد. افتخار دارم که اکنون این قرعه به نام من افتاده است.» او ادامه داد: «یکی از مهم‌ترین کارهایی که در سال ۹۸ انجام خواهیم داد، مدیریت هزینه است که این اتفاق در این مدت با کمک واحد مالی رخ داد، ضمن آنکه باید افزایش درآمد داشته باشیم. امسال به کسب‌وکارهای نوین توجه ویژه‌ای داریم و به همین واسطه دیدید که معاونت کسب‌وکار نوین ایجاد شد. باید توسعه بازار را نیز به نحو احسن پیش ببریم.»

طبری تاکید کرد: «اتفاق خوب این است که نگاه آقای دولت‌آبادی (مدیرعامل بانک تجارت) و بانک تجارت به ایران کیش نگاه ویژه‌تری شده است، با این نگاه امیدواریم که برای شرکت هم آینده بهتری را رقم بزنیم. من مطمئنم این نگاه ویژه‌تر به ما کمک بسیاری خواهد کرد.»

مدیرعامل ایران کیش افزود: «امیدوارم همه به من کمک کنند تا از این فرصتی که بانک تجارت در اختیار ما گذاشته است استفاده کنیم. خواهان مساعدت همه شما هستم.»

در ادامه حکم مدیریت عاملی ایران کیش به پیمان منعم طبری اهدا شد.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا