صنعت، معدن، تجارت

۳ هزار میلیارد تومان به صندوق بازنشستگان فولاد پرداخت شد

دامغان – نماینده دامغان در مجلس با بیان اینکه صندوق بازنشستگان کشوری فولاد پنج هزار میلیارد تومان کسری بودجه داشت، گفت: دولت سه هزار میلیارد تومان به این صندوق کمک کرد.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی، ابوالفضل حسن بیگی بعدازظهر پنج شنبه در نشست بررسی مشکلات واحدهای معدنی دامغان به میزبانی فرمانداری درباره تلاش‌های صورت گرفته برای رفع مشکلات حوزه معادن به خصوص درباره مطالبات این بخش، تاکید کرد: صندوق بازنشستگان کشوری فولاد پنج هزار میلیارد تومان کسری بودجه داشت.

وی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته در راستای احقاق حق مردم و بازنشستگان فولاد کشوری، سه هزار میلیارد تومان توسط دولت به این صندوق پرداخت شد تا بخشی از مشکلات حل و پرداخت ها به مردم صورت گیرد.

نماینده دامغان در مجلس در دومین بخش سخنان خود از معادن به‌عنوان یکی از پایدار ترین مشاغل یاد و گفت: معادن نقش مهمی در ایجاد اشتغال دارند که باید بیشتر مورد توجه مسئولان کشوری و استانی قرار گیرند.

حسن بیگی اظهار داشت: عظیم ترین و غنی ترین معدن مس کشور در جنوب دامغان قرار دارد که به عنوان یک‌ظرفیت و پتانسیل در این شهرستان به حساب می‌آید که نشان از اهمیت و جایگاه معدن مس دارد از سوی دیگر ما معتقد هستیم که خام فروشی در بخش معادن یکی از اشتباهات است که باید در این راستا تجدید نظر شود.

به گزارش آرمان اقتصادی، یک هزار و ۲۰۰ بیمه شده تامین اجتماعی در دامغان کارگر معادن هستند.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا