اقتصاد کلان

صوت/ محتوا مشکل اصلی رسانه های کشور

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: محتوا مشکل اصلی رسانه ها در کشور است.

محمد خدادی در گفتگو با رادیو اقتصاد ضمن اشاره به اینکه توسعه رسانه ها طی این سال ها در کشور بیشتر کمی بوده تا کیفی افزود: انتظار بر اینکه در فضای کار رسانه ای به دو لایه «مخاطب »و «محتوا » بصورت جدی نگریسته شود چرا که این دو لایه کانون اثرگذاری رسانه هستند.

وی همچنین اظهارداشت: برای اینکه رسانه ها به اثر بیشتری برسند باید توجهی ویژه ای به دولایه مزبورشود.

همچنین بخوانید

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: خروجی اقدام مزبور نیز باید این باشد که رسانه در داخل زندگی مردم و در سبد زندگی مردم ورود پیدا کند که نکته بسیار تعیین کننده است.

وی ضمن تاکید بر تخصصی شدن کارکرد رسانه ها افزود: هرچه رسانه تخصصی تر باشد اثرگذار تر و هرچه به لایه های مخاطب خاص تر توجه شود به یقین تاثیرات بیشتر خواهد بود.

خدادی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا بازار کاغذ به آرامش رسیده است، اظهارداشت: قیمت کاغذ امروز به هیچ وجه قابل مقایسه با گذشته نیست.

وی به رادیو اقتصادگفت: بحث کاغذ در شرایط حاضر با توجه به تلاش های صورت گرفته توانسته به یک کف تقاضا برسد که تاثیر خود را داشته باشد.

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: هم اکنون پنج هزار شاغل مطبوعاتی در کشور وجود دارد ولی همکار مطبوعاتی خیلی بیشتر از این تعداد است.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا