امور زیربناییتعاون و اشتغال

نهضت مهارت افزایی گشاینده بسیاری از گره‌هاست

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی، با انتشار توئیتی در آستانه اعزام تیم ملی مهارت ایران به مسابقات جهانی مهارت کازان روسیه تاکید کرد: نهضت مهارت افزایی گشاینده بسیاری از گره‌هاست.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در توئیت شریعتمداری آمده است: نشست صمیمانه امروز با تیم ملی مهارت ایران،اعزامی به مسابقات جهانی کازان روسیه،امید،نشاط و جسارت و روحیه بالایی که در آنها موج میزد و تلاشهای همه برای آمادگی، بسیار دلنشین و امیدآفرین بود. برای قهرمانی سفیران مهارت افزایی کشورمان دعا کنیم.

بر اساس این گزارش، چهل و پنجمین مسابقات جهانی مهارت، از تاریخ ۳۱ مرداد تا ۶ شهریور(۲۲ تا ۲۸ آگست) در شهر کازان روسیه برگزار می شود.

اعضای تیم ملی مهارت ایران ساعت ۶بامداد روز  پنجشنبه مورخ ۲۴ مرداد ماه از فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) مستقیماً به کازان اعزام می شوند.

در این دوره از مسابقات تیم ملی مهارت کشورمان در ۱۰ رشته با  حضور  ۱۰ رقابت کننده (در هر رشته یک مسابقه دهنده)، در رشته های کابینت سازی، جواهر سازی، فناوری های اطلاعات راهکارهای نرم افزاری برای تجارت، فناوری های وب، تأسیسات الکتریکی، فناوری اتومبیل، فناوری آب، فناوری طراحی گرافیک و مدیریت سیستم های تحت شبکه به رقابت می پردازند.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا