بانکبانک و بیمه

گرامیداشت روز پزشک در بانک ملی ایران

به مناسبت روز پزشک، مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی و رئیس و مسئولان اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران با حضور در بیمارستان بانک، از تلاش های تیم پزشکی بیمارستان بانک تقدیرکردند.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک در این مراسم با تبریک روز پزشک به پزشکان پرتلاش و دلسوز، از تلاش ها و ارائه خدمات مطلوب کادر پزشکی بیمارستان بانک ملی ایران در بهبود و ارتقای سطح خدمات درمانی بیماران تقدیر و اظهار کرد: پزشکان بیمارستان عضو یک خانواده هستند و داشتن همدلی و روحیه بالای این عزیزان موجب تسهیل و تسریع در روند بهبود بیماران و از سوی دیگر باعث رشد و توسعه بیمارستان شده است.

سعداله عیسی زاده، سلامتی را در کنار امنیت، بالاترین نعمت الهی برشمرد و افزود: جامعه پزشکی نسبت به دیگر اقشار جامعه، فضای وسیعی را برای خدمت رسانی به آحاد مردم دارند و حیات بخشیدن بزرگ ترین خدمت به جامعه انسانی است.

وی با اشاره به رونمایی و افتتاح بخش های جدید بیمارستان بانک طی دو سال اخیر تاکید کرد: با خرید تجهیزات جدید، خدمات بیمارستان به روز شده است تا بهترین سرویس دهی به بیماران انجام شود و امروز این بیمارستان برای بانک ملی ایران و کشور به یک افتخار ملی تبدیل شده است.

حسینعلی سخندان مدیر امور بیمارستان و دانشکده پرستاری بانک ملی ایران نیز با تقدیر از حضور مسئولان روابط عمومی در بیمارستان، با اشاره به خدمات وسیع و گسترده بیمارستان به بیماران و مراجعه کنندگان گفت: طی سال های اخیر بیمارستان بانک ملی ایران با وجود امکانات پیشرفته در زمان های مورد نیاز نظیر وقوع زلزله در غرب کشور و سیل اخیر در برخی از استان های کشور نیز به کمک مردم کشورمان شتافته است.

وی به توسعه زیر ساخت های درمانی این بیمارستان اشاره کرد و گفت: اکنون بیمارستان بانک ملی ایران با وجود پزشکان متخصص و مجرب در عرصه توسعه درمانی کشور گام های بلندی برداشته و همچنین در حوزه زیر ساخت ها اقدامات مناسبی انجام داده است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا