امور زیربناییكشاورزی و دامپروری

کشاورزان در برداشت برنج تعجیل نمایند

گودرزی کارشناس هواشناسی گفت: با شروع بارش ها در نوار ساحلی دریای خزر در چند روز آتی توصیه می شود کشاورزان در برداشت محصول برنج تعجیل نمایند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،   گودرزی در گفتگو با برنامه روز از نو رادیو اقتصاد گفت: در بعد ظهر امروز در استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین، البرز، تهران، شرق هرمزگان، گیلان و مازندران شاهد رگبار، رعد و برق و بارش پراکنده خوایم بود .

وی افزود: روز سه شنبه علاوه بر این مناطق، غرب استان گلستان، شمال کردستان و زنجان نیز وضعیت آب و هوایی مشابه خواهند داشت.

همچنین بخوانید

گودرزی از ورود جریانات هوای شمالی به استان های ساحلی دریای خزر خبر داد و گفت: با نفوذ جریان هوای خنک در این استان ها بارش باران و کاهش ۵ درجه ای دما را خواهیم داشت.

گودرزی ادامه داد: تا پایان هفته در شرق و جنوب شرقی کشور وزش باد شدید توام با گرد و خاک پیش بینی می شود و به رانندگانی که قصد تردد از جاده های مواصلاتی این مناطق را دارند توصیه می شود به دلیل کاهش دید، احتیاط لازم را انجام نمایند.

وی خاطر نشان کرد: در ۳ روز پایانی آخر هفته دریای خزر مواج می باشد که می بایست نکات ایمنی در خصوص شنا و یا قایق سواری رعایت شود.

وی در پایان گفت: برای روز پنج شنبه در استان های اصفهان، چهار محال بختیاری و شمال کهکلویه و بویر احمد بارش های پراکنده پیش بینی می شود.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا