انرژی

زاهدی: چرا برخی مدارس ابتدایی شهریه ٢٠ میلیون تومانی به بالا می‌گیرند؟

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در تذکری به دولت تاکید کرد: لایحه نظام رتبه بندی معلمان به مجلس ارائه شود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس ضمن تسلیت به مناسبت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در تذکری به وزیر اقتصاد گفت: خلاف قانون عمل کردن سازمان مالیاتی کشور مبنی بر افزایش وصول مالیات در سال جاری در استان کرمان نه تنها امکان تامین آن نیست بلکه موجب نارضایتی اصناف می‌شود، دستور اصلاح صادر شود، جای تعجب و تاسف است که از وام داده شده به تجار و صنایع هم مالیات گرفته می‌شود.

وی در تذکری به وزیر نیرو بیان کرد: چرا علی‌رغم تذکرات متعدد درباره انتقال آب به کرمان، اقدام موثری صورت نگرفته است؟ تابستانی که در آن قرار داریم و روزهای پایانی آن را سپری می‌کنیم  برای مردم کرمان سخت بود، قطعی آب روزانه آن هم در ساعات متوالی مردم را در عسر و حرج قرار داد. نباید صبوری و شکیبایی مردم را به منزله عدم مطالبه به حق آنها در رابطه با آب شرب تلقی کرد، ضمنا چرا نسبت به اتمام سد حوزه انتخابیه که از مصوبات سفر مقام معظم رهبری در سال ٨۴ است، اقدامی صورت نمی‌گیرد؟ این سد ٩٣ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و با بودجه اندکی به پایان می‌رسد.

نماینده مردم کرمان در تذکری به وزارت آموزش و پرورش گفت: قبلا مصاحبه کردم و در رابطه با شهریه‌های نجومی بارها مطالبی بیان کردم، چرا برخی مدارس ابتدایی شهریه ٢٠ میلیون تومانی به بالا می‌گیرند و در برخی از دبیرستان ها نیز شهریه ۴٠ میلیون تومانی اخذ می‌شود؟ زمانی که بطحایی، استعفا داد، سخنگوی دولت عنوان کرد طی دو ماه نظام رتبه‌بندی اجرا می شود، اکنون سه ماه گذشته ولی لایحه آن به مجلس ارائه نشده است.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا