صنعت، معدن، تجارت

فرانسه خط جدید کشتیرانی راه اندازی کرد

کشتیرانی CMA CGM فرانسه دومین خط سرویس دهی اتصال دهنده بین آفریقا-هند- خاورمیانه را راه اندازی کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، «سایت سی‌ترید» با اعلام خبر افزوده شدن دومین خط سرویس‌دهی اتصال‌دهنده بین آفریقا-هند- خاورمیانه از سوی سومین کشتیرانی بزرگ دنیا، نوشت: خط سرویس دهی جدید موسوم به Midas۲ که از امروز آغاز به کار خواهد کرد، نسبت به خط سرویس دهی ۱ Midas، مزیت زمانی را برای مشتریان فراهم می کند.

این گزارش می‌افزاید: Midas۲ اقیانوس هند و آفریقای جنوبی از هند و خاورمیانه را با شش فروند شناور به ظرفیت دو هزار و ۵۰۰ TEU پوشش خواهد داد.

همچنین بخوانید

علاوه بر این، پس از اعلام یک سرمایه گذاری استراتژیک از سوی کشتیرانی CMA CGM فرانسه در بندر Mundra هند، هر دو خط سرویس دهی Midas۱ و ۲Midas در بندر مذکور پهلو می گیرند.

گفتنی است در خط سرویس دهی ۱ Midas، ده فروند شناور به ظرفیت چهار هزار و ۲۵۰ TEU در یک پوشش بندری ۷۰ روزه، فعالیت می کنند.

مدیر خط آفریقایی بزرگترین کشتیرانی فرانسه در این باره گفت:۲ Midas این امکان را برای ما فراهم خواهد کرد تا از طریق ارائه زمان های ترانزیتی رقابتی، ظرفیت بیشتر و همچنین دستیابی به بازارهای جدید بین آفریقای جنوبی و اقیانوس هند، هر دو خط سرویس دهی را بهبود بخشیم.

منبع:مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا