بانکبانک و بیمه

«سککوک»، شکست انحصار بازار

تولید کننده ای که به ماده اولیه مشخصی نیاز دارد و در یک استان شرقی کشور مستقر است، چطور می تواند نرخ این کالا را از یک استان غربی استعلام کند؟ چه تعداد عرضه کننده این ماده اولیه در کشور وجود دارد؟

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک ملی ایران، پاسخ به این سوالات و ده ها سوال مشابه دیگر، تنها با راه اندازی یک سامانه ممکن است. سامانه ای که بتواند به صورت آنلاین، فوری، بدون واسطه و تنها با چند کلیک، همه نیازهای سوال کننده را پاسخ دهد.

سامانه کشوری کسب و کار به کسب و کار موسوم به «سککوک» سامانه ای است که بانک ملی ایران با هدف پاسخ دهی به همین سوالات طراحی کرده است. این تحول منحصر به فرد در زنجیره تامین بازار، حاصل ۹ دهه همکاری بانک ملی ایران با تجار، بازرگانان، صاحبان بنگاه های اقتصادی و فعالان بازار است.

«سککوک»، اولین سامانه مبادلات اعتباری در ایران است که به منظور ارتقا و تسهیل تعاملات تجاری داخلی و بین المللی طراحی شده است.

این سامانه به خوبی امکان تبادل نرخ و شرایط را برای فعالان اقتصادی فراهم می کند و در نتیجه انحصار را در بازار محصولات می شکند. با استفاده از این سامانه، نرخ ها تعدیل شده و مصرف کننده نهایی محصول با اطمینان خاطر به کار خود می پردازد.

با توجه به لزوم ورود بانک ملی ایران به زنجیره های اقتصادی جدید و حرکت به سمت هوشمندسازی، سامانه سککوک می تواند با متنوع کردن مدل های کسب و کار، به عنوان ابزاری کارآمد برای این بخش عمل کند.

  «سککوک» پلتفرمی کارآمد و کم نظیر است که علاوه بر ایجاد تنوع در تامین مواد اولیه، به توسعه فضای کسب و کار که هدف نهایی همه فعالیت های اقتصادی است نیز کمک می کند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا