بانکبانک و بیمه

بانک شهر در مسیر بانکداری حرفه‌ای

معاون شعب بانک شهر با اشاره به حمایت های این بانک از تولیدکنندگان داخلی با توجه به شعار سال، گفت: بانک شهر طی۱۰سال گذشته عملکرد موفقی داشته و هم اکنون نیز در مسیر بانکداری حرفه‌ای به خوبی حرکت می‌کند.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، رحیم طاهری اظهار داشت: عملکرد بانک شهر از نظر ذی نفعان، مدیران، کارکنان و مشتریان، متمایز با سایر بانک هاست و نمی توان زحمات همکاران را تحت مدیریت مدیرعامل و اعضای هیات مدیره نادیده گرفت و در مجموع، این تلاش ها منجر شده تا بانک شهر بانکی خوشنام در سطح کشور باشد.

طاهری با اشاره به اینکه سال جاری در حوزه بانکداری، سالی متمایز و دشوار است که موفقیت آن نیازمند تلاش مضاعف است، افزود: بانک شهر در حال حاضر در بسیاری از حوزه ها در حال رشد است و بانکداری حرفه ای را دنبال می کند.

وی با بیان اینکه معیارهای امروز بانکداری متفاوت از گذشته شده است، افزود: مدیریت ریسک، املاک مازاد، وصول مطالبات و سود آوری، از موضوعات مهم در صنعت بانکداری امروز است. معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر با اشاره به اینکه هم اکنون شاهد استقبال شهروندان و مشتریان شبکه بانکی از خدمات بانک شهر؛ به خصوص پیشخوان های شهرنت هستیم، گفت: تلاش های کارکنان بانک شهر و توجه به نیازهای مشتریان موجب شده تا امروز این بانک از نگاه مردم، جزو ۵ بانک برتر باشد.

طاهری در ادامه با اشاره به اجرای طرح “شکوه شهر” نیز گفت: خوشبختانه استقبال از این طرح که به منظور افزایش رضایتمندی شهروندان و تسهیل در بهره مندی از تسهیلات خُرد این بانک اجرا شده، در حال افزایش است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا