خودروصنعت، معدن، تجارت

پوست اندازی ساپکودرهمکاری با سازندگان

منصور منصوري خبرداد:‌

درنشست مدیرعامل شرکت ساپکو با سازندگان استان خراسان رضوی ماموریت های جدید و روش همکاری این شرکت با قطعه سازان تشریح شد .

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از ایکو پرس ،‌منصورمنصوری درنشست با اعضاء قطعه سازان استان خراسان رضوی درحاشیه نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات و مجموعه های خودرو مشهد باتاکید کر بر روش های همکاری ساپکو با سازندگان نیاز به پوست اندازی دارد ، اجرای عدالت در ارتباط و پرداخت ها را ازجمله نیاز های این تغییرات عنوان کرد .

  وی ضمن تشریح ماموریت های ابلاغی جدید ساپکو تصریح کرد: تدوین مدل جامع ارتباط با تامین کنندگان تمرکز و هم افزایی در این صنعت را افزایش داده، استفاده از نقطه نظرات تمامی سازندگان را ممکن می سازد.
منصوری  در خصوص ماموریت توسعه و تعمیق خودکفایی این شرکت اضافه کرد: خوشبختانه با شکل گیری کمیته ساخت داخل در ایران خودرو که دبیری آن به ساپکو سپرده شده است، جلسات منظمی با وزارتخانه داریم و با حضور مدیرعامل ایران خودرو نهضت خودکفایی بطور ویژه دنبال خواهد شد.
مدیرعامل ساپکو اجرای عدالت در قیمت گذاری را ماموریت آخر ساپکو عنوان کرد و هدف آن را تعیین قیمت بر اساس CBD یا قیمت هدف (target price) دانست.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا