بورسفرابورس

«غنیلی» با قیمت هر سهم ۷۰۰۰ ریال کشف قیمت شد

شرکت مجتمع تولیدی نیلی صنعت کرمان که نماد معاملاتی آن در تابلو رشد بازار شرکت‌های کوچک و متوسط درج شده است، روز جاری به عنوان چهارمین شرکت در این بازار معاملات خود را آغاز کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از فرابورس ایران، این شرکت بهمن‌ماه سال گذشته در تابلو رشد بازار شرکت‌های کوچک و متوسط فرابورس ایران پذیرش و نماد آن در مردادماه سال جاری در گروه «محصولات غذایی و آشامیدنی به جز قند و شکر» و زیرگروه «پرورش و نگهداری میوه‌جات و سبزیجات» درج شد.

بدین ترتیب شرکت مجتمع تولیدی نیلی صنعت کرمان یازدهمین شرکت در بازار شرکت‌های کوچک و متوسط و نهمین شرکت در تابلو رشد این بازار به شمار می‌رود که در فهرست نرخ های فرابورس ایران به منظور معامله درج شده است.

امروز نیز ۱۰ درصد از سهام این شرکت معادل ۱۰ میلیون سهم به اشخاص حقوقی و سرمایه‌گذاران نهادی برای نخستین بار عرضه شد که در جریان آن هر سهم این شرکت با نماد «غنیلی»، ۷۰۰۰ ریال قیمت خورد. صورت‌های مالی و سایر اطلاعات این شرکت در سامانه کدال درج شده و قابل دسترسی است.

لازم به ذکر است، پیش از شرکت مجتمع تولیدی نیلی صنعت کرمان تا کنون بازار SME شاهد عرضه اولیه سه شرکت به نام‌های پتروصنعت گامرون و ماداکتو استیل کرد در تابلو رشد و گز سکه در تابلو دانش‌بنیان بوده است و از این پس این بازار شاهد معاملات چهار شرکت در تابلوهای معاملاتی خود خواهد بود.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا