بانکبانک و بیمهعکس

صندوق امانات بانک دی افتتاح شد + تصاویر

 با هدف ارتقای خدمت رسانی به مشتریان، صندوق امانات بانک دی در شعب دولت ونیاوران افتتاح شد.
به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی، طی مراسمی با حضور محمدرضا قربانی مدیرعامل، احمد حشمی پور، مدیرکل حوزه مدیریت، ناصر شریعتی، مدیرکل امور شعب و بازاریابی ، جمشید بهمن، رئیس اداره کل حراست، مسعود الویریان، رئیس اداره امور شعب جنوب کشور و شرق تهران و منصور مشورت، رئیس اداره مهندسی و املاک، صندوق امانات بانک دی افتتاح شد.
بر اساس این گزارش، مدیرعامل بانک دی در این مراسم ضمن  قدردانی از تلاش همکاران اداره کل امور شعب و بازاریابی، پشتیبانی و حراست برای تجهیز شعب بانک به صندوق امانات گفت: همزمان با توسعه اقتصادی و افزایش سرمایه‌های خصوصی، حفاظت ایمن از سرمایه‌های مالی یکی از دغدغه‌های اصلی است و بانک ها به عنوان امین سرمایه های مردم  موظف به ایجاد شرایط و امکاناتی در راستای صیانت از اموال شخصی افراد هستند.
قربانی افزود: بانک دی به منظور پاسخ به نیاز امنیت‌بخشی به اموال افراد و ایجاد آسودگی خاطر و رفاه حال مشتریان خود برای نگهداری اموال ارزشمند در محیطی امن و عاری از خطر اقدام به ارائه خدمت صندوق‌های امانات اجاره‌ای کرده است.
مدیرعامل بانک دی همچنین با تاکید بر این که تکیه بر ظرفیت ها، دانش و توان متخصصان داخلی رمز رشد اقتصادی کشور است، یادآور شد:در همین راستا و برای حمایت از رونق تولید، تجهیز صندوق امانات بانک دی در شعب دولت و نیاوران توسط یکی از شرکت های با سابقه داخلی و با کیفیت عالی در سطح معیارهای سازمان ملی استاندارد اجرا شده است.
منصور مشورت، رئیس اداره مهندسی و املاک نیز در این مراسم ضمن قدردانی از حمایت های مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره در اجرایی شدن پروژه صندوق امانات گفت:صندوق های امانات بانک دی با ویژگی ضد حریق و برخورداری از شرایط ایمنی ویژه در سه اندازه کوچک، متوسط و بزرگ آماده ارائه به مشتریان گرامی هستند.
رئیس اداره مهندسی و املاک بانک دی با اشاره به این که محرمانه بودن اموال و امنیت بالا از جمله مزایای صندوق های امانات است، عنوان کرد: در حال حاضر تعداد ۱۷۴۲ صندوق امانت در شعب دولت و نیاوران بانک دی برای رفاه حال مشتریان به بهره برداری رسیده و آماده ارائه خدمت می باشد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا