بانکبانک و بیمه

بازدید مدیرعامل بانک توسعه تعاون ومعاون تعاون از استان زنجان

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون و معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و هیات همراه از طرح‌های تولیدی استان زنجان بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از  روابط عمومی بانک توسعه تعاون، حجت‌الله مهدیان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل در این دیدارها با اشاره به ظرفیت‌های استان زنجان در حوزه‌های مختلف خصوصاً صنعت و کشاورزی خاطرنشان کرد: بانک توسعه تعاون با ارائه طرح‌ها و محصولات متنوع بانکی توانسته تا حد زیادی پاسخگوی نیازهای بانکی و مالی فعالان اقتصادی را فراهم نماید. وی افزود: برای شناخت نیازها و شرایط واحدهای صنعتی و تولیدی، انجام تعامل و برقراری نشست‌های تخصصی می‌تواند کمک شایانی به این مهم بنماید.

مهدیان با اشاره به عملکرد مناسب بانک توسعه تعاون در اجرای طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری و طرح پایدار فراگیر گفت: انجام به تکلیف ملی با ادامه اجرای طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری از مهم‌ترین برنامه‌های بانک در سال جاری می‌باشد. همچنین بانک به‌عنوان یکی از بانک‌های عامل در تبصره ۱۸ قانون بودجه نیز حضور دارد که همانند دیگر طرح‌های ملی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. وی افزود: میزان تسهیلات پرداختی بانک در طرح اشتغال پایدار به میزان ۱۶۰۰ میلیارد تومان بوده و بر اساس برنامه با اجرای فاز جدید این مبلغ به ۲۵۰۰ میلیارد تومان بالغ خواهد گردید.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون در دیدار با کارکنان شعبه خدابنده، حضور نیروی جوان و تحصیل‌کرده را مزیتی مهم برای شبکه شعب بانک تلقی نمود و ضمن تقدیر از تلاش‌های کارکنان شعبه از نزدیک در جریان وضعیت شعبه و امکانات و امور کاری همکاران قرار گرفت و به همکاران توصیه نمود همچون گذشته ویژگی‌های شجاعت، صداقت، امانت‌داری و شفافیت را سرلوحه کار قرار دهند تا شاهد ادامه موفقیت‌های سازمانی در کنار پیشرفت‌های شغلی همکاران باشیم.

در این دیدار رئیس شعبه خدابنده به ارائه گزارش عملکرد در خصوص وضعیت شعبه پرداخت و مدیرعامل بانک با ارائه راهبردها همکاران را برای ادامه مسیر خدمت گذاری راهنمایی نمود.

مهدیان با اشاره به تغییر مدیریتی انجام‌شده در مدیریت شعب استان زنجان ابراز امیدواری نمود طرح‌های ملی و اشتغال‌زایی دولت با شتاب بیشتری در این استان صورت پذیرد. همچنین در ادامه این سفر استانی بازدیدها و نشست‌هایی برای دیدار مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک توسعه تعاون با واحدهای تولیدی، صنعتی و تعاونی در نظر گرفته‌شده است.

گفتنی است همچنین در این بازدیدها از شرکت کیمیا الکل مجتمع گلخانه‌ای، شرکت فن‌آوران صاحب، شرکت تولیدی خوراک دام کشتزار خدابنده، شرکت تعاونی ایوان گستر خمسه و شرکت تعاونی تولیدی پویاپلاست نیز بازدید به عمل آمد و مشکلات شرکت‌های مذکور استماع گردید.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا