خودروصنعت، معدن، تجارت

تولید روزانه ۲ هزار خودرو، دستاورد سایپا در دوران تحریم است

مدیرعامل شرکت پارس‌خودرو تولید بیش از ۲ هزار دستگاه خودرو توسط گروه سایپا در روز را نشان‌دهنده بی‌اثرشدن تحریم‌ها بر علیه این گروه دانست و گفت: موفقیت سایپا در عرصه تولید نشان‌دهنده وجود قابلیت‌های فراوان در این مجموعه است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، ناصر آقامحمدی در مراسم افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس گروه خودروسازی سایپا در پارس‌خودرو افزود: با وجود همه محدودیت‌های ناشی از تحریم‌های ظالمانه، گروه خودروسازی سایپا با برنامه‌های مدیریت ارشد خود و تلاش همه کارکنان روزانه بیش از ۲ هزار خودرو تولید می‌کند که این عدد یک دستاورد در شرایط تحریم محسوب می‌شود.

تولید روزانه 2 هزار خودرو، دستاورد سایپا در دوران تحریم استوی افزود: همه تلاش کارکنان و فعالان شاغل در گروه سایپا استفاده از ظرفیت‌های داخلی جهت بی‌اثرکردن تحریم‌ها و محدودیت‌ها است که تاکنون نیز موفق به این امر شده‌اند.

همچنین بخوانید

مدیرعامل پارس‌خودرو ادامه داد: کارکنان گروه خودروسازی سایپا به‌عنوان سربازان عرصه تولید، با تمام توان به مقابله با جنگ اقتصادی رفته‌اند.

وی گفت: دشمن در جنگ نابرابر اقتصادی تلاش می‌کند صنعت و اقتصاد کشور را هدف قرار دهد اما کارکنان صنعت خودرو به‌عنوان یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین صنایع کشور، به ساماندهی فعالیت‌های خود برای بی‌اثر کردن تحریم‌ها و رونق‌بخشی به تولید داخلی ادامه خواهند داد.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا