بانکبانک و بیمه

نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی ۹۸-۹۹ توسط مدیرعامل بانک توسعه تعاون

مدیرعامل بانک توسعه تعاون به همراه مدیرکل آموزش وپرورش منطقه چهار با حضور در یکی از مدارس این منطقه با نواختن زنگ تحصیلی جدید آغاز بهار آموزش را به همه دانش آموزان و معلمان این مدرسه تبریک گفتند.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، به مناسبت آغاز سال تحصیلی ۹۸-۹۹ مدیرعامل بانک توسعه تعاون به همراه مدیرکل آموزش وپرورش منطقه چهار باحضور در یکی از مدارس این منطقه با نواختن زنگ تحصیلی جدید آغازبهارآموزش را به همه دانش آموزان و معلمان این مدرسه تبریک گفتند.

حجت الله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت آغاز سال تحصیلی وهمچنین هفته دفاع مقدس تقارن این دو موضوع مهم را بسیار مبارک دانست وخاطرنشان کرد: دانش آموزان آتیه سازان این کشور می‌باشند که با آموزش و تربیت صحیح این نوگلان عرصه دانش می‌توان آینده درخشان و مثبتی را برای این مرزو بوم رقم زد همانطوریکه در برهه‌ای از تاریخ ما شاهد بودیم که جوانان کشور با نثارجان خود شرایط آرامی را که امروز در آن زندگی می‌کنیم را برای ما فراهم نمودند.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون خاطرنشان کرد: آموزش مهارتهای اجتماعی وافزایش اعتماد به نفس و استعداد یابی از جمله مواردی است که باید درکلیه مدارس دنبال شود چراکه مدرسه اولین مکانی است که هر انسانی با ورود به اجتماع باآن مواجهه می‌شود و می‌توان با آموزشهای کاربردی و صحیح دانش آموزان را به تدریج جهت یادگیری مهارتهای اجتماعی آماده نمود.

مهدیان با اشاره به اینکه امروزه باید مهارتهای مختلف اجتماعی اخلاقی و شهروندی در مدارس آموزش داده شود افزود: بحث آموزش موضوعی است که هیچ وقت نباید بی اهمیت دیده شود و در تمام عرصه‌ها ودورانهای زندگی باید تداوم و استمرار داشته باشد.

گفتنی است در این بازدید میرزاخانی مدیرامورآموزش و پژوهش بانک و روسای ادارات روابط عمومی و حوزه مدیریت نیز مدیرعامل را همراهی نمودند و با اهدای جوایزی به دانش آموزان شروع سال تحصیلی را به آنها تبریک گفتند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا