صنعتصنعت، معدن، تجارت

ضرورت هم افزایی سازمان ها در شرایط پیچیده کسب و کار

در جلسه رونمایی سامانه مگجو توسط شرکت مگفا در سازمان مدیریت صنعتی عنوان شد:

در دیدار جانشین مدیریت فناوری های نوین شرکت مگفا با ابوالفضل کیانی بختیاری مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی، سامانه “مگجو” بعنوان بسترآنلاین برای شناساندن فرصت های آموزشی ومعرفی برترین دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور، رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی سازمان مدیریت صنعتی، ابوالفضل کیانی بختیاری در این جلسه اظهار داشت: سازمان مدیریت صنعتی به کسب و کارهای جدید و مبتنی بر شبکه های پلت فرمیک ورود نموده و این مساله از رویکردهای هدفداری است که به خوبی پیش می رود.

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی، در بخش دیگری از سخنان خود، هم افزایی سازمان های تابعه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران را مساله ای ضروری عنوان نمود که به ویژه در شرایط پیچیده کسب و کار و تحریم ها باید صورت پذیرد.

همچنین بخوانید

کیانی بختیاری تاکید نمود: سازمان مدیریت صنعتی و شرکت مگفا رسالت های اجتماعی دارند و باید با رویکرد عدالت محوری، زمینه آموزش های ارزان را در قالب ارائه بسته های آموزشی آنلاین به متقاضیان در سراسر کشور فراهم نمایند.

وی در خصوص سامانه “مگجو” و کارکردهایی که باید دارا باشد تصریح نمود: این سامانه باید امکانات پرداخت های آسان با تسهیلات مطلوب؛ دوره های آموزشی مجازی، ارائه کتاب های صوتی و خلاصه کتاب ها، فیلم های سمینارهای آموزشی با موضوعات مهم مدیریتی را برای متقاضیان فراهم نماید.

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی به اشاره به هم افزایی دو سازمان اظهار داشت: نمایندگی های استانی سازمان مدیریت صنعتی با استفاده از تسهیلات و امکانات پدید آمد در این سامانه قادرند فعالیت های آموزشی مشاوره ای خود را توسعه دهند.

در این جلسه همچنین محمد کامران نوروزی جانشین مدیریت فناوری های نوین شرکت مگفا ضمن معرفی ویژگی های سامانه “مگجو” اظهار داشت: مگفا با توجه به تعاملات گسترده می تواند تمامی فعالیت های سازمان مدیریت صنعتی را در این سامانه پوشش دهد.

وی افزود: باور داریم تمامی متقاضیان شایسته دستیابی به بهترین خدمات آموزشی هستند لذا با نگاه به نیاز درون کشور و ایجاد فضای رقابتی و نیز با هدف بالا بردن توان آموزشی کشور، این سامانه بعنوان بستری برای ارائه خدمات بهتر فراهم شده است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا