بانکبانک و بیمه

پیام مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران

مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران طی پیامی آغاز سال تحصیلی را تبریک گفت.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در متن این پیام آمده است:
طلوع خورشید علم آموزی در صبحدم آغازین روز ماه مهر یادآور شروع دورانی از تلاش و کوشش در راه تعلیم و تربیت و پرورش دانش آموزان است. در مهر، تلاش و ممارست و تفکر دست به دست هم داده، تا راهی به دروازه های علم باز نمایند.
امروزه تقویت و ارتقای نظام آموزش ‌و پرورش و آموزش عالی به‌عنوان بستر رشد و آگاهی انسان‌ها، از مهم‌ترین شاخص‌های توسعه محسوب می‌شود و تربیت نیروی انسانی متعهد، کاردان، مدیر و مدبر یک هدف اساسی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
در حال حاضر مدارس کشور ضمن تعلیم و تربیت دانش آموزان تلاش می‌نمایند تا استعدادها و علاقه‌های دانش آموزان را شناسایی کرده و زمینه شکوفایی آنان را فراهم سازند.
بانک قرض الحسنه مهرایران در سال های گذشته با همکاری خیرین، آموزش و پرورش و آموزش عالی کشور گام های موثری را از طریق تامین و پرداخت هزینه های شهریه در راستای توسعه عدالت تحصیلی و ایجاد شرایط برابر، برای تمامی دانش آموزان و دانشجویان فراهم کرده است.
توزیع بیش از ۳۳ هزار بسته آموزشی و بهداشتی با هدف توسعه عدالت تحصیلی، احداث مدارس در مناطق زلزله‌زده، ساخت مدرسه در سیستان و بلوچستان، پرداخت تسهیلات به معلمان و فرهنگیان و اعطای تسهیلات قرض الحسنه به دانشجویان در قالب همکاری با صندوق رفاه دانشجویی و … تنها بخشی از تلاش‌ها و اقدامات مهم و مؤثر بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در راستای حمایت از روند علمی جامعه است.
تقارن اول مهر، بهار تعلیم و تربیت و هفته دفاع مقدس تابلوی مقاومت، ایثار و شهادت، حاوی این پیام است که تخصص و تعهد باید در کنار هم باشند تا بشریت را از گرداب جهالت و گمراهی و تباهی نجات بخشند و چه لاله های دلسوخته ای بودند که از مکتب تعلیم و تربیت به مکتب ایثار و شهادت رفتند تا درس آزادی و آزادگی را معنا بخشند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا