صنعتصنعت، معدن، تجارت

انعقاد تفاهم نامه جامع همکاری میان سازمان مدیریت صنعتی و پردیس البرز دانشگاه تهران

گام بلندی برای توسعه ارتباط بین صنعت و دانشگاه

در دیدار ابوالفضل کیانی بختیاری مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی و یونس نوربخش رئیس پردیس البرز دانشگاه تهران، طرفین در خصوص همکاری در زمینه های مشاوره، آموزش و تحقیق، تفاهم نامه ای جامع منعقد نمودند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی سازمان مدیریت صنعتی، کیانی بختیاری در این جلسه ضمن برشمردن توانمندی های سازمان مدیریت صنعتی در زمینه هایی نظیر آموزش های تخصصی و کاربردی؛ مشاوره و تحقیق، کانون های ارزیابی مدیران حرفه ای، مشاوره و اجرای مدیریت چابکی و استراتژی برای سازمان ها و نیز دوره های پرورش مدیران در تراز جهانی و … اظهار داشت: سازمان مدیریت صنعتی آمادگی دارد دوره های پرورش مدیر در تراز جهانی را با همکاری پردیس البرز دانشگاه تهران برگزار نماید.

وی در خصوص انعقاد تفاهم نامه فی مابین خاطرنشان کرد: سازمان مدیریت صنعتی آمادگی دارد تا در تمامی زمینه های مورد توافق به ویژه در حوزه مسئولیت اجتماعی بنگاه ها و دوره های مرتبط در بالاترین سطح، همکاری ها را آغاز نماید.

همچنین بخوانید

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی با اشاره به برگزاری دوره های بین المللی این سازمان گفت: در حوزه آموزش با دانشگاه های معتبر فرانسه، کانادا و آلمان همکاری داریم، همچنین بسیاری از دوره های جدید از جمله مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان، مدیریت فناوری و نوآوری؛ مدیریت هوا- فضا؛ مدیریت کسب و کارهای کوچک و متوسط با آلمان ها، مدیریت صندوق های بازنشستگی با ایتالیا، مدیریت تحول دیجیتال؛ مدیریت مسئولیت اجتماعی بنگاهها و سازمان ها (CSR)؛ مدیریت صنایع معدنی؛ مدیریت نفت و گاز و پتروشیمی را راه اندازی کرده ایم.

کیانی بختیاری تصریح نمود: علاوه بر این، سازمان مدیریت صنعتی آماده است در خصوص تدوین استاندارهای مسئولیت اجتماعی با توجه به سوابق و تجاربی که دارد، با پردیس البرز دانشگاه تهران همکاری نماید.

در این جلسه یونس نوربخش رئیس پردیس البرز دانشگاه تهران نیز ضمن بیان این نکته که سازمان مدیریت صنعتی دارای توانمندی های متعدد است اظهار داشت: ما به ارتباط دانشگاه با صنعت معتقدیم و باور داریم زمان رویکردهای جزیره ای سپری شده و باید در حرکت های علمی هم افزایی داشته باشیم.

وی با اشاره به سیاست دانشگاه تهران برای ارتباط با صنعت افزود: باید بین مزیت های سازمانی هم افزایی داشته باشیم و با توجه به قدمت، تجربه و اعتبار بالای سازمان مدیریت صنعتی، امیدواریم بتوانیم با انجام کارهای مشترک موفق، الگویی مناسب برای دیگر سازمان ها پدید آوریم.

نوربخش با تاکید بر آمادگی همکاری دانشگاه تهران با سازمان مدیریت صنعتی در حوزه های پژوهش، آموزش و بین الملل خواهان تدوین و ثبت استاندارهای مسئولیت اجتماعی و سلامت اجتماعی براساس تفاهم نامه فی مابین شد.

در پایان این دیدار تفاهم نامه همکاری بین طرفین مبادله گردید.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا