بانک و بیمهبیمه

تعاونی های روستاییان آذربایجان غربی تحت پوشش بیمه سرمد قرار گرفتند

بیمه سرمد به منظور حمایت از روستائیان و تولیدات روستایی استان آذربایجان غربی، با تعاونی های روستایی این استان تفاهم نامه همکاری مشترک منعقد کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بیمه سرمد، بر اساس این تفاهم نامه از اول مهرماه سال جاری خدمات بیمه ای با شرایط مساعد و تخفیفات مناسب به روستائیان استان آذربایجان غربی ارائه می شود.
سعید رحیمی مدیر بیمه سرمد در این استان در مراسمی که به همین منظور برگزار شده بود، در این خصوص گفت: طی چندین جلسه فشرده کاری با حضور معاونت مالی و اداری و مدیران این سازمان، کلیه پوشش های بیمه ای اعضای تعاونی های روستائی، به بیمه سرمد سپرده شد.
وی افزود: اعضای محترم شرکتهای تعاونی در صورت نیاز به هرگونه پوشش بیمه ای می توانند با مراجعه به دفاترنمایندگی شرکت بیمه سرمد در کلیه شهرستانهای استان و همچنین شعبه مرکزی بیمه سرمد به نشانی ارومیه، خ دانشکده، جنب کنسولگری ترکیه از خدمات بیمه ای بیمه سرمد استفاده کنند .
مهندس علی کریم نژاد معاون اداری و مالی سازمان تعاون روستائی استان نیز در این مراسم، با بیان اینکه روستائیان همواره نقش اساسی و تعیین کننده ای در تامین مایحتاج جامعه دارند و نگاه مدیریت سازمان بر حمایت و رفاه حال اعضای تعاونی های روستایی است، خاطرنشان کرد: انتخاب بیمه سرمد برای ارائه خدمات به روستائیان، به خاطر ارائه خدمات مناسب و خوشنام بودن این مجموعه بوده است و امیدواریم در این تفاهم نامه نیز شاهد ارائه خدمات ارزنده و بدون عیب و نقص به همکاران محترم سازمان و اعضای تعاونی های روستائی در سطح استان باشیم و به واسطه خدمات مطلوب این شرکت، در سالهای آتی نیز همکاری با این شرکت تداوم یابد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا