بین الملل

راه اندازی مرکز منطقه‌ای رادیو و تلویزیون مرکزی چین در شانگهای

مرکز منطقه‌ای و دفتر کل رادیو و تلویزیون مرکزی چین در شانگهای روز پنج شنبه، ۲۶ سپتامبر رسما راه اندازی شد. لی چیانگ دبیر کمیته حزب در شانگهای در مراسم راه اندازی این مرکز حضور داشت.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از رادیو بین المللی چین،  مرکز منطقه‌ای و دفتر کل رادیو و تلویزیون مرکزی چین در شانگهای روز پنج شنبه، ۲۶ سپتامبر رسما راه اندازی شد. لی چیانگ دبیر کمیته حزب در شانگهای در مراسم راه اندازی این مرکز حضور داشت.

شنگ های شیونگ معاون دفتر تبلیغات کمیته مرکزی حزب کمونیست و رییس رادیو و تلویزیون مرکزی چین همراه با یینگ یونگ شهردار شانگهای، راه اندازی پایگاه ترجمه و تولید مجموعه های سینمایی زبان های مختلف جهان را اعلام کردند.

شنگ های شیونگ در این مراسم گفت، ۲۶ سپتامبر سال ۲۰۱۸ میلادی، شی جین پینگ دبیر کل کمیته مرکزی جزب کمونیست و رییس جمهوری چین ضمن ارسال پیام تبریکی به مناسبت شصتمین سالگرد تاسیس تلویزیوین مرکزی و سرآغاز امور مربوط به فیلم و تلویزیون چین، دستاورد های رادیو و تلویزیون مرکزی را در دوران فعالیت خود عالی ارزیابی کرد و از ما خواست تبدیل به یک رسانه درجه یک بین المللی با قابلیت قوی رهبری، تبلیغاتی و تاثیرگذار شویم. راه اندازی مرکز منطقه ای شانگهای یکی از اقدام های مشخص ما برای عملی کردن دستور شی جین پینگ است.

مرکز منطقه ای رادیو و تلویزیوین مرکزی چین در منطقه بین جیانگ شو هویی شهر شانگهای و محل فعالیت سایر رسانه های بین المللی در این شهر در محوطه ای به مساحت حدود ۲۶۵ هزار متر مربع ساخته شده است.

تمام فعالیتهای مرکز اصلی رادیو و تلویزیون مرکزی چین مانند حق چاپ و نشر، تهیه برنامه های ورزشی، ترجمه و تولید مجموعه های سینمایی وتلویزیونی و پروژه های نوآورانه در زمینه فرهنگی در این مرکز منطقه ای نیز به اجرا در خواهد آمد.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا