بانک و بیمهبیمه

۹۵درصد از نمایندگان شرکت‌های بیمه قابلیت فروش صحیح را ندارند

یک عضو هیئت مدیره انجمن صنفی تولید کنندگان آسفالت استان‌های تهران و البرز اظهار کرد: کاستی‌هایی در خدمات بیمه‌ای تعریف شده برای صنایع وجود دارد که بر اثر کم اطلاعی بیمه‌گر و بیمه‌گذار است و این مساله باعث آسیب رسیدن به هر دو بخش شده که تعامل بیشتر بین صنایع و شرکت‌های بیمه می‌‌تواند به رفع این مشکلات کمک کند.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از چابک آنلاین، علی فدائی جونقانی گفت: “میزان آگاهی نمایندگان شرکت‌های بیمه از صنایع و نیازهای بخش‌های اقتصادی کشور، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی افزود: نمایندگان شرکت‌های بیمه با داشتن علم و آگاهی از یک صنعت بهتر متوجه می‌شوند که چه مواردی را لحاظ کنند تا بیمه‌گذار در آینده با چالش روبرو نشود.

همچنین بخوانید

این عضو هیئت مدیره انجمن صنفی تولید کنندگان آسفالت، معتقد است که “تنها ۵ درصد از نمایندگان شرکت‌های بیمه قابلیت فروش صحیح را در بازار دارند.”!

فدائی جونقانی گفت: نمایندگانی که شرایط لازم برای برای ورود به شبکه فروش شرکت‌های بیمه را ندارند حق بیمه گذار و بیمه‌گر را ضایع کرده و نیاز است که بیمه مرکزی برای گزینش آنها دوره های سختگیرانه تری را اعمال کند.

شرکت‌های بیمه برای بدست آوردن سهم از بازار نرخ های پایین ارائه می‌دهند

عضو هیئت مدیره انجمن صنفی تولید کنندگان آسفالت بیان کرد: برخی از شرکت های بیمه برای بدست آوردن سهم از بازار، نرخ های پایین ارائه می دهند، اما ترجیح بر این است که با شرکت های معتبرتر و متعهد تر ادامه همکاری داده شود و برای این منظور حاضر به پرداخت حق بیمه بیشتری نیز هستیم.

فدائی جونقانی با اشاره به گردش مالی بالای صنعت آسفالت، گفت: شرکت های آسفالت، قیر را به عنوان یک ماده اولیه با قیمت بسیار سنگینی تهیه می کنند به همین دلیل نیاز به سرمایه در گردش سنگینی دارند.

وی در خصوص بیمه تکمیل درمان اعضای صنف متبوع خود هم اظهار کرد:درحال حاضر بخش بیمه تکمیل درمان شرکت‌های بیمه  بهتر ساماندهی شده و مجدد اعضای انجمن را بیمه تکمیل درمان کردیم.

جونقانی خاطر نشان کرد: ۷۰ درصد تولید آسفالت کشور در استان‌های تهران و البرز بوده و ۳۰ درصد مابقی در سایر استان‌های کشور پراکنده هستند.

در حال حاضر اعضای انجمن صنفی تولید کنندگان آسفالت تهران و البرز شامل ۵۵ شرکت است که هر کدام  بین ۳۰ تا ۱۵۰ نفر نیرو دارند.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا