انرژی

خودروی برقی خود را در خانه شارژ کنید

فولکس واگن قصد دارد پروژه برقی‌سازی وسائل نقلیه را به خانه‌های مشتریان و شهروندان بیاورد.

به گزارش آرمان اقتصادی، فولکس واگن یکی از بزرگترین و فعال‌ترین شرکت‌های خودروسازی در جهان به شمار می‌رود که سهم قابل توجهی در بازارهای جهانی و بیشترین سهم از فروش خودرو در اروپا را به خود اختصاص داده است.

به نظر می رسد که این خودروساز بزرگ آلمانی پروژه گسترش خودروهای الکتریکی و برقی سازی وسائل نقلیه را به خانه‌های مشتریان و شهروندان آورده است تا آنها بتوانند به راحتی و بدون دغدغه خودروی الکتریکی خود را در منزل شارژ کنند و نیازی به مراجعه به ایستگاههای شارژی که به دور از محل سکونت آنها واقع شده است، نداشته باشند.

همچنین بخوانید

بر اساس گزارش وب سایت engadget، بسیاری از کشورهای جهان قصد دارند با هدف مقابله با آلودگی هوا و کاهش میزان انتشار آلاینده‌ها و گازهای گلخانه‌ای و حفظ بیشتر محیط زیست، خودروهای تمام الکتریکی و برقی را به تولید انبوه برسانند.

بنابراین بسیاری از شرکت‌های خودروسازی در جهان عزم خود را برای تولید انبوه خودروهای برقی جزم کرده و از برنامه‌های خود بدین منظور رونمایی کرده‌اند. افزایش روزافزون خودروهای برقی و محبوبیت استفاده بیشتر از این خودروهای پاک، موجب شده است شرکت‌های خودروسازی در سراسر جهان به رقابتی تنگاتنگ پرداخته و هر یک از برنامه‌های خود برای طراحی و تولید خودروهایی بهتر و با توان پیمایش بیشتر رونمایی کنند.

به نظر می‌رسد با توجه به آمارهایی که از روند رو به رشد بازار فروش خودروهای برقی و دوستدار محیط زیست در چین منتشر شده است، آن دسته از خودروسازانی که به تولید و توسعه خودروهای برقی اختصاصی برای بازار این کشور می‌پردازند، از سودآوری و درآمدزایی بالایی برخوردار خواهند شد. بدین ترتیب بسیاری از خودروسازان بزرگ و مشهور در جهان از جمله فولکس واگن آلمان از برنامه های خود برای توسعه و تولید خودروهای برقی و امکانات مربوط به آنها خبر می دهند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا