انرژی

آبرسانی به بیش از ۱۳۳۹ روستای کشور تا پایان امسال

وزیر نیرو گفت: در دولت تدبیر و امید ۱۰هزار و ۳۳۶روستا به شبکه آبرسانی وصل شدند و تا پایان امسال بیش از ۱۳۳۹ روستای دیگر کشور نیز آبرسانی می شوند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، “رضا اردکانیان” در مراسم بهره برداری از پروژه آبرسانی به ۴۰ روستای شهرستان کهگیلویه افزود: علاوه بر این ۴۷ پروژه ای که امروز در استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح و کلنگ زنی می شود، ۷۰ پروژه دیگر با اعتبار ۸ هزار و ۳۲۴ میلیارد تومان اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه این تعداد پروژه ها در دیگر استان ها در حال اجراست، اظهارکرد: این توفیق بزرگی است که در سخت ترین شرایط تحریم ها از توسعه عقب نماندیم و با افتخار و سربلندی پیش می رویم.

وزیر نیرو خاطرنشان کرد: امیدواریم پروژه ها در بازه زمانی تعریف شده به بهره برداری برسند و نقش خوبی در اشتغال و آرامش مردم ایجاد کنند.

اردکانیان تصریح کرد: به برکت خون شهدا، امروزه نظام جمهوری اسلامی از جهات مختلف خدمت رسانی به مردم سرافراز است.

وی ادامه داد: امروز بیست و هفتمین تصفیه خانه دولت تدبیر و امید در این استان به بهره برداری می رسد.

وزیر نیرو با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید ۱۰ هزار و ۳۳۶ روستا به شبکه آبرسانی وصل شدند، عنوان کرد: تا پایان سال جاری یک هزار و ۳۳۹ روستای دیگر به این مجموعه اضافه خواهند شد.

اردکانیان بیان کرد: هم چنین تا پایان این دولت ۲۵۰۰ روستای دیگر به شبکه آبرسانی متصل می شوند. هر هفته ۳۰ روستای کشور از آب شرب بهره مند خواهد شد.

وی از راه اندازی کمپین” الف_ ب_ ایران” خبر داد و تاکید کرد: این کمیپن با عنوان آب برق در سراسر ایران، هر هفته یک پروژه بزرگ در سطح نیرگاه، سد، شبکه های بزرگ آبیاری، تصفیه خانه ها، مجتمع های آبرسانی روستایی و نیروگاه خای خورشیدی افتتاح خواهیم کرد.

وزیر نیرو پیشرفت و امنیت ایران اسلامی را حاصل جنگ هشت ساله عنوان و بیان کرد: ما دنبال جنگ نبودیم و آن را بر ما تحمیل کردند و سرافراز از آن بیرون آمدیم، اکنون هم از این تحریم ها می گذریم  و به آن پایان خواهیم داد.

وی افزود: بالاترین درجه کم اتکایی به نفت خام در کشور را به دست خواهیم آورد و کشور بدون اتکا به خام فروشی منابع زیرزمینی اداره خواهد شد.

اردکانیان در پایان انتخابات پیش رو را یادآور شد و اظهارکرد: برندگان واقعی کسانی هستند که رضایتمندی در بین مردم ایجاد کنند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا