بانک و بیمهبیمه

نشست مشترک مدیر عامل بیمه تعاون و رئیس پژوهشکده بیمه و توافق بر توسعه همکاریهای مشترک

در نشست مشترک پژوهشکده بیمه و بیمه تعاون که با حضور دکتر کردبچه، رئیس پژوهشکده بیمه، دکتر مظلومی، مدیر عامل بیمه تعاون و جمعی از معاونین و مدیران هر دو مجموعه در محل شرکت بیمه تعاون برگزار شد، بر توسعه همکاری­های مشترک تاکید شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، این نشست با مرور عملکرد و معرفی شرکت بیمه تعاون که تمرکز آن بر نوآوری است آغاز و در ادامه رویکردهای پژوهشکده بیمه در زمینه کاربردی ­سازی پژوهش­های مرتبط با صنعت و برنامه­ های پیش­رو مرور شدند. از جمله این رویکردها تعریف و اجرای عناوین پژوهشی کاربردی توسط شرکت­های بیمه و اجرا توسط پژوهشکده بیمه و یا معرفی هیئت علمی دانشگاه­ها در چارچوب فرصت مطالعاتی، تعریف و اجرای طرح­های پژوهشی در چارچوب پایان­ نامه­ ها و رساله­ ها با همکاری خبرگان صنعت بیمه و تعریف و برگزاری دوره­ های خاص آموزشی و تخصصی بیمه هستند که توسط دکتر کردبچه تشریح شد. در ادامه نیز دکتر مظلومی به بیان عناوین پژوهشی و کاربردی مد نظر شرکت بیمه تعاون جهت بهره ­گیری از فرصت مطالعاتی اعضای هیئت علمی دانشگاه­ها پرداخت.

در این نشست توافق شد تا پژوهشکده بیمه در زمینه اجرای پروژه ­های مد نظر بیمه تعاون به­ صورت مستقیم یا از طریق معرفی هیئت علمی مشارکت داشته باشند؛ پژوهشکده بیمه از زیرساخت­ها و تجربیات آموزشی مجازی بیمه تعاون به­ منظور بازتعریف آموزش­های مجازی صنعت بیمه بهره ببرد و این شرکت به عضویت کارگروه مربوطه درآید. ضمناً نظر به تجربیات حرفه­ای دکتر مظلومی، توافق شد تا ایشان به ­عنوان مدرس و عضو کمیته تعریف آموزش­های تخصصی صنعت بیمه و داخلی­ سازی آموزش­های موسسه بیمه ­ای چارترد (CII) با پژوهشکده بیمه همکاری داشته باشد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا