صنعت، معدن، تجارت

روزانه ۱۰۰ تن گوشت قرمز وارد می‌شود/عرضه در فروشگاهها و میادین

معاون نظارت بر کالاهای مصرفی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان گفت: روزانه حدود ۱۰۰تن گوشت قرمز گرم از استرالیا و کشورهای آسیای میانه به کشور وارد می شود.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از صداوسیما، سید داوود موسوی افزود: روند واردات گوشت قرمز برای تأمین بازار ماه مبارک رمضان تسهیل شده است.  

وی افزود: گوشت های وارداتی با هماهنگی صورت گرفته میان وزارت جهاد کشاورزی، شرکت پشتیبانی امور دام و سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان با اولویت در میادین میوه و تره بار تهران و فروشگاه های شهروند و افق کوروش تهران و کرج توزیع می شود.

موسوی افزود: گوشت قرمز وارداتی از استرالیا به صورت هوایی به کشور می رسد و قیمت توزیعش از قیمت گوشت وارداتی از کشورهای آسیای میانه بیشتر است.

وی گفت: گوشت وارداتی از استرالیا به صورت لاشه به قیمت هر کیلوگرم ۳۳ هزار تومان و در قطعه بندی به صورت شقه ران ۳۴ هزار تومان و شقه سردست ۳۲ هزار تومان عرضه می شود.

معاون نظارت بر کالاهای مصرفی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان افزود: گوشت وارداتی از کشورهای آسیای میانه به صورت لاشه به قیمت هر کیلو ۳۰ هزار و ۵۰۰ تومان، شقه ران به ازای هر کیلو ۳۱ هزار و ۵۰۰ تومان شقه سردست به ازای هر کیلو ۲۹ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه می شود.

موسوی گفت: با هماهنگی های صورت گرفته، بر اساس نیاز هر استان از طریق دامپزشکی های استانها گوشت قرمز وارداتی آنها تأمین خواهد شد.

منبع:مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا