بانکبانک و بیمه

مطابقت عملکرد شعب در استان سمنان با میانگین عملکرد نظام بانکی

عملکرد شعب بانک توسعه تعاون در استان سمنان با میانگین عملکرد نظام بانکی استان مطابقت دارد.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، امیر هوشنگ عصارزاده عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در جلسه ارزیابی عملکرد استان سمنان که صبح امروز به‌منظور بررسی و سنجش میزان کارایی، اثربخشی و تحقق کمی و کیفی عملکرد با توجه به برنامه ابلاغی سال ۹۸ در محل ساختمان ستادی میرداماد این بانک برگزار شد، گفت: یکپارچگی و انسجام مناسب در فعالیت‌های بانک توسعه تعاون در استان سمنان موجب گردیده عملیات بانکی این استان با معیارهای نظام بانکی استان مطابقت داشته باشد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر به‌صورت متوسط هر شعبه بانک توسعه تعاون ۳۱۴میلیارد ریال منابع تجهیز نموده است که تقریباً معادل میانگین شعب نظام بانکی در سمنان می‌باشد.

وی تصریح کرد: همچنین هر شعبه بانک توسعه تعاون در استان سمنان به‌طور میانگین ۴۴۳میلیارد ریال تسهیلات پرداخت‌نموده که پنجاه‌درصد از متوسط نظام بانکی استان بالاتر است.

عصارزاده با بررسی عملکرد استان سمنان گفت: شعب استان سمنان در اکثر شاخص‌ها رشدی متوازن محقق نموده است و با برخورداری از حدود ۲درصد امکانات بانک به لحاظ نیروی انسانی و دستگاه‌های پایانه فروش و خودپرداز بیش از ۲۱۰۰میلیارد ریال تسهیلات طی سال ۹۷به تعاون گران و کارآفرینان استان تسهیلات پرداخت‌نموده است.

وی در همین رابطه افزود: با پرداخت ۱۶۰۰میلیارد تسهیلات در شش‌ماهه ابتدایی سال جاری مانده تسهیلات اعطایی استان به ۳۱۰۰میلیارد ریال بالغ گردیده است.

عصارزاده با اشاره به حضور واحدهای تعاونی و تولیدی معتبر در سطح استان سمنان اجرای بانکداری شرکتی را در افزایش سطح رضایت مشتریان این استان حائز اهمیت دانست.

گفتنی است در این جلسه حسن شریفی مدیر امور طرح و برنامه، محمد ذوالفقاری مدیر امور مالی و احمد محمدی مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون ابعاد تخصصی عملکرد استان سمنان را بررسی نمودند و علیرضا اکبری مدیر امور شعب استان سمنان، معاونین استان و روسای شعب توضیحاتی در خصوص برنامه‌های پیش رو ارائه دادند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا