خودروصنعت، معدن، تجارت

"خودرو ام کجاست؟" خدمت جدید خدمات پس از فروش ایران خودرو برای زائرین اربعین

اپلیکیشن «خودرو ام کجاست؟»، از روز گذشته بر روی بازارگاه‌های مختلف منتشر شده و در دسترس کاربران گوشی‌های Android و iOS قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، بنا بر گزارش روابط عمومی شرکت ایساکو، تجربه‌ چندین ساله کاروان خدماتی ایساکو نشان می‌داد که یکی از معضلات مهم زایرین در زمان برگشت از زیارت اربعین، یافتن جای پارک خودرو در پارکینگ‌های بزرگ و شلوغ مرزی بوده است. بنابراین، مدیریت طراحی و توسعه سیستم‌های این شرکت با افزودن خدمت « خودرو ام کجاست؟» به اپلیکیشن خود این مشکل را برای مشتریان خود مرتفع کرد.

"خودرو ام کجاست؟" خدمت جدید خدمات پس از فروش ایران خودرو برای زائرین اربعین

همچنین بخوانید

در این سرویس کاربر این امکان را دارد که محل پارک خودرو خود را بر روی نقشه اپلیکیشن، ثبت و ذخیره کند و هنگام بازگشت از سفر با فراخوانی محل پارک خودرو، آن را «مسیریابی» کرده و یا محل پارک را از طریق نرم‌افزارهای پیام‌رسان، ایمیل و … با دیگران به اشتراک بگذارد.

لازم به ذکر است، اپلیکیشن ایساکو، دارای امکانات متنوع و کاربردی همچون دریافت نوبت پذیرش نمایندگی؛ درخواست اتوکلیک برای تعویض روغن، فیلترها، شمع ها، لنتها و… در محل و زمان موردنظر مشتری؛ درخواست امداد فوری شامل امدادرسانی به خودرو متوقف، حمل خودرو معیوب به محل نمایندگی‌ها، مشاوره برای رفع ایراد از راه دور؛ امکان مشاهده اطلاعات خودرو و سوابق تعمیراتی؛ مشاهده قیمت قطعات و دستمزد خدمات قابل ارائه در شبکه خدمات پس از فروش می‌باشد که مشتریان به فراخور نیاز می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

مشتریان خدمات پس از فروش ایران‌خودرو با جستجوی عبارت «اپلیکیشن ایساکو» در اینترنت و یا مراجعه به این لینک می‌توانند اپلیکیشن ایساکو را بر روی گوشی‌های هوشمند خود نصب کنند.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا