بانکبانک و بیمه

استقبال از ربات تلگرامی بانک تجارت


با گذشت شش ماه از راه اندازی ربات تلگرامی بانک تجارت ، تعداد دنبال کنندگان این ربات به ۶۰۰۰ کاربر رسید .

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (ecoideal)، ابراهیم کاظم پور سخنگوی این بانک روز چهار شنبه دهم خرداد ماه  با بیان این مطلب خاطرنشان کرد : اقبال قابل ملاحظه کاربران پیام رسان اجتماعی تلگرام به کانال بانک تجارت ، سبب شد که رباتی در این کانال با هدف معرفی محصولات و خدمات بانک ارائه آموزش های مهم و مفید مرتبط با خدمات بانکی راه اندازی شود .
وی با اشاره به افزایش ۱۰۰ درصدی تعداد دنبال کنندگان کانال تلگرام بانک تجارت در بازه زمانی ۹ ماهه ، افزود: تعداد دنبال کنندگان این ربات تلگرامی اکنون به شش هزارکاربر رسیده است و با توجه به این رشد قابل ملاحظه درنظر داریم بخش های متنوع دیگری را به این ربات اضافه کنیم .
سخنگوی بانک تجارت ضمن دعوت از کاربران پیام رسان  اجتماعی تلگرام برای پیوستن به ربات تلگرامی این بانک به نشانی ITTejaratBankbot گفت :کاربران پس از ورود به این ربات با انتخاب گزینه start قادرخواهند بود اطلاعات جامعی در زمینه خدمات نوین بانکی و بانکداری الکترونیک ،انواع سپرده‌ها و تسهیلات و نرم‌افزارهای بانکی مورد نیاز  را دریافت کنند .
بانک تجارت برنامه ی توسعه حضور در شبکه ها و رسانه های اجتماعی را از دوسال پیش هم راستا با تحولات فناوری های روز  آغاز کرده و در حال حاضر در شبکه ی اجتماعی اینستاگرام به صورت ۲۴ ساعته طی هفت روز پاسخگوی بیش از ۲۳۰۰۰ کاربر این شبکه  می باشد . همچنین کاربران می توانند از طریق نشانی Telegram.com/tejaratbank2 به کانال رسمی تلگرامی این بانک  دسترسی پیداکنند .

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا