بانکبانک و بیمه

بهره‌گیری ازظرفیت مناسب بانک توسعه تعاون منجربه توسعه بخش تعاون

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی صبح امروز در کارگاه آموزشی دوروزه مدیران ارشد بانک توسعه تعاون گفت: بهره‌گیری صحیح و مناسب از ظرفیت بانک توسعه تعاون منجربه توسعه بخش تعاون خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، آبایی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی صبح امروز در کارگاه آموزشی دو روزه مدیران ارشد، ستادی و استانی بانک توسعه تعاون گفت: بهره‌گیری صحیح و مناسب از ظرفیت بانک توسعه تعاون منجربه توسعه بخش تعاون خواهد شد.

آبایی با بیان این مطلب که بانک توسعه تعاون به‌عنوان تنها بانک توسعه‌ای و تخصصی بخش تعاون محسوب می‌گردد و مطابق اساسنامه می‌بایست ۷۰درصد از تسهیلات اعتباری این بانک به بخش تعاون تخصیص یابد علیرغم اینکه مجموعه عملکرد این بانک در سطح کشور و استان مرکزی رضایت تعاونگران را حاصل نموده است ولیکن با هم افزایی و اتکاء به ظرفیت درون بخشی و با تلاش‌ها و هماهنگی‌های بیشتر و انسجام بین بانک توسعه تعاون و اجزای محتلف بخش تعاون و سوق دادن منابع و نقدینگی موجود در بخش تعاون به بانک توسعه تعاون، این خدمات را می‌توان گسترش داد و زمینه ارتقاء کمی و کیفی بخش تعاون را فراهم ساخت.

وی در همین رابط افزود: بانک توسعه تعاون به‌عنوان یکی از بانک‌های عامل در طرح ملی اشتغال پایدار روستایی و بند الف تبصره ۱۸موفق به ارائه خدمات اشتغال‌زایی مناسبی در سطح کشور و استان گردید و مسلماً این انتظار وجود دارد تا فرصت مناسب برای بهره‌گیری هرچه بیشتر در بخش‌های تعاون و تشکل‌های تعاونی فراهم گردد.

وی همچنین اشاره کرد بانک توسعه تعاون به‌عنوان یک بانک توسعه‌ای و حمایتی با ارائه بسته‌های تشویقی خاص می‌تواند تسهیلات مناسبی را به بخش تعاون ارائه دهد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا