بانکبانک و بیمه

۴۵ هزارمیلیاردریال حجم عملیات بانک توسعه تعاون

ایرج شیخ‌زاده مدیر امور مشتریان و بانکداری شرکتی بانک توسعه تعاون: انعقاد تفاهم‌نامه‌ها و قراردادهای عاملیت بانک توسعه تعاون موجب حجم فعالیت بانکی به ارزش ۴۵ هزار میلیارد ریال شده است.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، ‌ ایرج شیخ‌زاده مدیر امور مشتریان و بانکداری شرکتی بانک توسعه تعاون در نوبت عصرگاهی کارگاه آموزشی مدیران ارشد، ستادی و استانی این بانک در سالن اجتماعات مدیریت شعب استان مرکزی گفت: شناسایی و تعمیق رابطه با تعاونگران و کارآفرینان از مهم‌ترین برنامه‌های بانک در حوزه تجهیز منابع می‌باشد.

شیخ‌زاده توسعه تفاهم‌نامه‌های کارمزد محور، اجرای طرح‌های خاص، انعقاد تفاهم‌نامه‌ها و قراردادهای عاملیت، تقویت و توسعه تعاملات با وزارت تعاون، دستگاه‌ها و سازمان‌های زیرمجموعه و تقویت حوزه ارتباط با مشتریان را از مهم‌ترین برنامه‌های امور مشتریان اعلام نمود.

شیخ‌زاده تأکید کرد برای ایجاد چرخه مناسب تأمین مالی، هدف‌گذاری گردیده مانده منابع سپرده‌ای بانک تا پایان سال ۹۸ به ۱۶۹ هزار میلیارد ریال برسد. وی استان‌های یزد، ایلام و لرستان را از استان‌های پیشرو در تحقق برنامه‌های ابلاغی تجهیز منابع نام برد.

شیخ‌زاده همچنین به ارسال گزارش‌های تفصیلی و آماری ماهیانه به استان‌ها اشاره نمود و گفت تا پیگیری مستمر تحقق برنامه عملیاتی تجهیز منابع بر فعالیت استان‌ها نظارت کافی اعمال خواهد گردید.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا