بانکبانک و بیمه

مراسم تقدیر از خادمین و فعالان برپایی موکب های اربعین برگزار شد

با حضور مدیر عامل موسسه اعتباری کوثر دکتر غلامحسین صباغی وابسته به بانک سپه و معاونین و مدیران حوزه مرکزی از خادمین و فعالان برپایی موکب های اربعین حسینی تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از  روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر وابسته به بانک سپه؛ صباغی در این مراسم ضمن عرض تسلیت ایام حزن و اندوه پایانی ماه صفر، مشارکت در امر خدمت رسانی را بهانه ای جهت حضور و همراهی شرکت کنندگان در پیاده روی اربعین حسینی دانست و گفت: حماسه ی اربعین حسینی، حضور میلیونی انسان های وفادار به آرمان های قدسی امام حسین(علیه اسلام) است.

وی افزود: انبوه زائران اربعین حسینی و خدمه ها ی زوّار، همه و همه به خوبی می دانند در چه تاریخی قرار دارند و چه تمدنی از طریق آن ها در حال وقوع است. عظمت و شکوه اربعین، در این است که همه را در یک نقطه ای دنیا گرد هم آورده است و در این حضور باارزش در مسیری سخت و دشوار برپا کنندگان موکب ها  همدلانه از همدیگر برای خدمت رسانی به زائران امام حسین علیه السلام سبقت می گیرند.

مدیر عامل موسسه اعتباری کوثر  اظهار داشت: کوثر در چهارمین سال حضور با همکاری فعالانه در ستاد اربعین حسینی بانک سپه و بانک های وابسته جهت خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی و برپایی موکب در مرزهای شلمچه، چذابه، مهران و  خسروی به صورت متمرکز و هدفمند مسئولیت توزیع آب معدنی را برعهده داشت که با تلاش همکاران این مهم با موفقیت عملیاتی شده است.

وی ضمن تقدیر از خادمین و فعالان برپایی موکب های اربعین حسینی گفت: برگزاری این مراسم بهانه ای است که خود را در این شور و شوق حسینی سهیم بدانیم و به داشتن فرهنگ حسینی افتخار نماییم.

در این مراسم از مهندس محمدرضا عبدی معاون پشتیبانی و مهندسی، امید رضایی مدیر پشتیبانی، سعید قنواتی سرپرست شعب استان خوزستان ، آرش آخویسی سرپرست شعب استان های کرمانشاه و ایلام و بهرام آذرشب مدیر بازاریابی و فروش شرکت چشمه سار صبا با اهدا لوح تقدیر به عمل آمد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا