بانکبانک و بیمه

پیام تسلیت مدیرعامل بانک دی به مناسبت ایام پایانی ماه صفر

مدیرعامل بانک دی طی پیامی ایام سوگواری رحلت جانگداز پیامبر اسلام (ص)، شهادت کریم آل طه امام حسن مجتبی(ع) و شهادت هشتمین ستاره تابناک آسمان امامت و ولایت ضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا را تسلیت گفت.

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک دی، محمدرضا قربانی، مدیرعامل بانک دی طی پیامی ایام سوگواری رحلت جانگداز  پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی (ص)، شهادت کریم آل طه امام حسن مجتبی (ع) و شهادت هشتمین ستاره تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) را تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:
 بسمه تعالی
محرم از سفر آغاز شد با کاروان دل
صفر با رفتن خیرالبشر دل می‌سپارد جان
ایام سوگواری رحلت جانگداز و ملکوتی خاتم مهربانی و رحمت، پیامبر عظیم‌الشأن اسلام (ص) و شهادت سبط اکبر و کریم آل طه امام حسن مجتبی (ع) و ذریه بزرگوارش حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع ) را به تمامی مسلمانان جهان به ویژه سهامداران گرانقدر، مشتریان گرامی و کارکنان ارزش آفرین بانک دی تسلیت عرض می کنم.
در واپسین روزهای ماه صفر دل های مسلمانان در سوگ رحلت جانسوز حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و شهادت دو ستاره تابناک آسمان امامت و ولایت غرق اندوه و ماتم است.
پیامبر خاتم حضرت محمّد مصطفی( ص )‏ رسولی که پیام آور نور و رستگاری، سرچشمه روشن حیات، سفیر هدایت و مکمل مکارم اخلاق بود و رسالت پر برکتش، مسیر زندگی انسان را از جهل و خرافه پرستی به سوی تفکر و تعقل و مهرورزی تغییر داد و پرده های نادانی و ظلمت را از پیش روی چشمان مردمان عصر خویش کنار زد و توانست پایه‌های حکومتی دینی و اسلامی را بنا کند.
  زندگانی پربارکریم اهل بیت، حضرت امام حسن مجتبی (ع) نیزکه با صبوری بی نظیر نهال نوپای اسلام را از گزند توطئه در امان نگاه داشت و همچنین حضرت امام رضا (ع) که در خفقان حکومت ظلم و جور با برگزاری جلسات مناظره و مباحثه به ترویج احکام الهی و آموزه های قرآنی پرداخت و در نهایت با زهر کین دشمنان اسلام به شهادت رسید هر دو زیباترین جلوه های ایثار را برای زنده نگه داشتن آزادگی و حفاظت از شان و عظمت اسلام به تصویر می کشند.
پیامبر اکرم(ص) به‌عنوان خاتم انبیا با کشیدن خط بطلان بر جاهلیت، مسیر و ادامه راه حقانیت را برای ما بسیار سهل و آسان کرد و درسی که همه ما باید از این ایام بگیریم این است که در مسیری قدم برداریم که رضای خدا، پیامبر و ائمه در آن باشد.تردیدی نیست که جامعه اسلامی و شیعیان با گام نهادن در مسیر عمل به فرامین نبی مکرم اسلام و ائمه معصومین (ع)، از گزند حوادث و مشکلات عدیده ای که بشر با آن دست به گریبان است، رهایی خواهند یافت.
امید است در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج) و عنایت خداوند متعال، توفیق پیروی از کلام حق و سیره اهل بیت (ع) در تمامی جنبه های زندگی به خصوص در راستای رشد و تعالی انسانیت را داشته باشیم. انشاءالله

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا