انرژی

احمدی لاشکی: احتمال منتفی شدن استیضاح اردکانیان وجود دارد

نماینده نوشهر از ارسال نامه‌ی وزیر نیرو به مجلس با محتوای امکان ناپذیر بودن انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی خبر داد و گفت که احتمال متنفی شدن استیضاح وزیر نیرو وجود دارد.

قاسم احمدی لاشکی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: چندی پیش به دستور رئیس مجلس جلسه‌ای با حضور تعدادی از متقاضیان استیضاح وزیر نیرو با کلانتری رئیس سازمان محیط زیست و اردکانیان وزیر نیرو برگزار شد . در این جلسه قرار شد که در نامه‌ای وزیر نیرو نظرش را درباره‌ی انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی اعلام کند. آن زمان وزیر گفت که نظرش مبنی بر موافقت، مخالفت و یا موافقت مشروط برای انجام این پروژه را اعلام می‌کند که ما تاکید داشتیم اعتقادی به موافقت مشروط نداریم.

وی ادعا کرد: امروز وزیر نیرو نامه‌ای به مجلس فرستاده، نامه‌ای ۴ صفحه‌ای که در آن نظر وزیر نیرو در خصوص انتقال آب بیان شده است و آقای اردکانیان در دو خط شفاف به مجلس نوشته که با شروط تعیین شده از سوی رئیس سازمان محیط زیست انتقال آب از دریای خزر به فلات مرکزی امکان پذیر نیست و قابلیت اجرایی ندارد.

همچنین بخوانید

نماینده نوشهر در جمع بندی گفت: ما امروز یا فردا جلسه‌ای را برای بررسی این نامه برگزار خواهیم کرد. اگر به این نتیجه برسیم که با توضیحات وزیر این پروژه انجام نمی‌شود احتمال وجود دارد که از استیضاح کوتاه آمده و امضاءها را پس بگیریم چون وقتی موضوع انتقال آب منتفی شود دیگر دلیلی برای استیضاح وجود ندارد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا