بانک و بیمهبیمه

پیام تبریک مدیرعامل بیمه ملت، به مناسبت شانزدهمین سالگرد تاسیس

مدیرعامل بیمه ملت در پیامی شانزدهمین سالگرد تاسیس این شرکت را تبریک گفت.

به گزارش آرمان اقتصادی، متن پیام علی صالحی نژاد مدیرعامل بیمه ملت به مناسبت شانزدهمین سالگرد تاییس این شرکت به این شرح است: با یاد پروردگار یکتا و قدردانی از مقام شامخ موسسان گرانقدر شرکت بیمه ملت، مفتخرم که در شانزدهمین سالروز تاسیس شرکت، که خشت خشت آن با امید و تلاش شبانه روزی تک تک تلاشگرانی که با عشق و غیرت بنا شده است را تبریک عرض نموده و اعلام میدارم که امروز بیمه ملت تمام دستاوردهای خود را مدیون گنجینه های ارزشمند، سرمایه انسانی و بیمه گزارانی است که در مدت فعالیت بیمه ملت، به ما اعتماد کردند و و جزئی از خانواده ما شدند.

در همین راستا برای یافتن جایگاهی ممتاز در صنعت بیمه کشور، ارائه سریعترین خدمات صدور و وسیعترین شبکه پرداخت خسارت را به عنوان ویژگی‌های بنیادی شرکت در جهت وفادار‌سازی مشتریان، از جمله آرمانهای مورد تاکید خود قلمداد می کنیم.

در سال جدید با رویکردی متفاوت عهد می بندیم تا در چابک سازی سازمان، تغییر ساختار دارایی‌ها، جذب و پرورش نیروی‌های خلاق و نوآور، توسعه سطح رفاه و معیشت کارکنان و نمایندگان،  توجه ویژه به بازارهای خُرد و مدیریت صحیح ریسک گامهای خود را بیش از پیش مستحکم تر برداریم. باشد که در پرتو عنایت خاصه حضرت حق، خانواده بزرگ بیمه ملت در مسیر پیش رو بالنده‌تر از پیش قدم بردارد.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا