ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

هنوز گزارشی از تخلفات شرکت‌های خدمات ارزش‌افزوده ارائه نشده است

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس با بیان اینکه هنوز گزارشی از تخلفات شرکت‌های خدمات ارزش‌ افزوده اپراتوری ارائه نشده است، گفت: نهادهای مسئول باید ورود کنند تا موضوع ریشه‌یابی شود و مورد قضاوت قرار گیرد.

امیر خجسته در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به حواشی ایجاد شده پیرامون شرکت‌های خدمات ارزش‌افزوده اپراتوری گفت: برخی از شرکت‌های خدمات ارزش‌افزوده اپراتوری به‌عنوان یکی از شاخه‌های فعال در حوزه اقتصاد دیجیتال توسط جوانان نخبه ایجاد و اداره می‌شوند که این نوع خدمات می‌توانند در کنار ایجاد شغل به تسهیل امور مردم کمک کنند در این شرایط حواشی ایجاد شده برای این صنعت و تلاش برای تعطیلی آن به امنیت روانی کارآفرینان پایبند به قانون و اخلاق ضربه زده است لذا باید از وقوع انحراف و تخلف در این حوزه جلوگیری کرد.

وی ادامه داد: با وجود تخلفات در حوزه “وس” کارآفرینان بسیاری با سرمایه اندک به این حوزه وارد شده و تمامی عملکرد خود را منطبق با قوانین و اصول قانونی بنا کرده که قربانی متخلفان می‎شوند، لذا نباید خشک و تر را با هم بسوزانند.

همچنین بخوانید

نماینده همدان با بیان اینکه «چند هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم در حوزه “وس”، فعال هستند»، اظهار کرد: نباید این صنعت را به طور کلی متوقف کرد. کشورهای بسیاری با حمایت از کسب و کارهای نوین توانسته‌اند اقتصادی پیشرو داشته باشند بنابراین می‌توان با اصلاح کاربری و نظارت‌ کامل از کاربردهای مثبت آن استفاده و شرکت‌های شفاف را حمایت کرد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا