بانکبانک و بیمه

در پرداخت غرامت به آسیب دیدگان مشکلی وجود ندارد

مدیرعامل بانک کشاورزی صندوق بیمه کشاورزی را یکی از ساز وکارهای مهم برای کمک به بهبود عملکرد بخش کشاورزی دانست و گفت: همواره انتظارات زیادی از این نهاد وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی، روح اله خدارحمی که صبح روز یکشنبه ۱۲ آبانماه در جلسه هم اندیشی و هماهنگی بیمه کشاورزی سخن می گفت، با بیان مطلب فوق افزود: خوشبختانه صندوق بیمه کشاورزی در سال ۱۳۹۸ عملکرد خوبی داشت و به دلیل همین اقدام و پیگیری به موقع، در پرداخت غرامت به آسیب دیدگان مشکلی و جود ندارد.

وی با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت های موجود برای ارتقای جایگاه بیمه کشاورزی، بر اتخاذ روش های بهتر و کارآمدتر بیمه کشاورزی تأکید و خاطرنشان کرد: منابع مالی مهم ترین محدودیت در صنعت بیمه است اما با تکیه بر این روش ها،  همفکری مشاوران و صاحبنظران این عرصه  و اجرای درست برنامه ها می توان بر مشکلات غلبه و از محدودیت ها عبور کرد.

خدارحمی  با تأکید بر ضرورت تقویت بیمه  کشاورزی، ترغیب و تشویق مردم برای  ارتقای فرهنگ بیمه و نهادینه شدن آن در جامعه را ضروری دانست و یادآور شد: سرعت عمل در بررسی خسارت ها و فروش بیمه نامه ها نیز از عوامل مهم در تقویت بیمه کشاورزی محسوب می شود.

مدیرعامل بانک کشاورزی مدیریت و مراقبت و نظارت بر اجرای امور بیمه را با هدف پیشگیری از هرگونه انحراف و آلودگی ضروری دانست و ابراز امیدواری کرد با سرعت،دقت عمل و پشتکار فعالیت های بیمه کشاورزی بهتر و کارآمدتر از گذشته اجرا شود و توسعه یابد.

خدارحمی  در بخش دیگری از سخنان خود بر استفاده و گسترش بیمه در استان ها  و تشویق بهره برداران بخش کشاورزی به استفاده از بیمه کشاورزی تأکید کرد و افزود: افزایش نفوذ ضریب بیمه، توانمندی و توانگری صندوق بیمه کشاورزی  را به دنبال خواهد داشت.

وی سامانه بیمه کشاورزی را ابزاری جامع و کارآمد برای مدیریت نظام بیمه کشاورزی معرفی و ابراز امیدواری کرد: با تکیه بر امکانات و استفاده از ظرفیت های موجود،بیمه کشاورزی به عنوان نهادی کارآمد و ساز و کار مدیریت ریسک در بخش کشاورزی  تقویت شود.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا