بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

سهم بازار ایران کیش در درآمدهای غیرکارتی افزایش یافت

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری ایرانیان از افزایش سهم بازار ایران کیش در درآمدهای غیرکارتی خبر داد.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از  روابط عمومی ایران کیش کدیور افزود: از سویی ایران کیش این فرصت را دارد تا از کارتخوان های مستهلک و یا  خارج از سرویس و شبکه با اندکی سرمایه گذاری و هزینه کردن های محدود بهره برده و آنها راوارد چرخه درآمدی کند.

مدیر عامل یکی ازشرکت های صاحب سهام ایران کیش درپاسخ به این سوال که تا چه اندازه اهداف سهامداران طی هشت ماه گذشته محقق شده است گفت: به نظر می آید که ما در ایران کیش به سمت خوبی پیش می رویم، روند و جهت گیری های کنونی شرکت مثبت است، ایران کیش هم می تواند منابع درآمدی اش را متفاوت کند و هم اینکه از بخش هایی در آمدزایی داشته باشد که حاشیه سود بالاتری دارد.

همچنین بخوانید

وی درباره اینکه روی کدام یک از محصولات ایران کیش باید بیشتر سرمایه گذاری شود اظهارداشت: به نظر می آید حوزه ای که خیلی نیاز به سرمایه گذاری های سخت افزار آنچنانی ندارد، حوزه درگاه های پرداخت است. پات، درگاه های اینترنتی ایران کیش و سایر درگاه های غیر کارتی اکنون در دستور کار قراردارند. شرکت در حال حاضر به خوبی تلاش می کند تا بخشی از درآمدها را از این بخش از آن خود کند.

کدیور افزود: ایران کیش در حال حاضر در حوزه کارتخوان وپوز سهم بالایی دارد و لیدر بازار دراین حوزه است. اما از سایر بخش ها نباید غافل بود، ایران کیش در این ماه ها تلاش کرده تا بخش های مغفول شده را پوشش دهد. امیدواریم که این شرکت بتواند در ماه های باقی مانده سال جاری و هم سال آینده در درآمدزایی و سودآوری شرکت موفق باشد.

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری ایرانیان گفت: کمک هایی که شرکت هایی مانند سرمایه گذاری ایرانیان و همینطور بانک تجارت می توانند انجام دهد در  بحث های مشورتی و فکری در حوزه مالی است تا بتوانیم تامین مالی شرکت را تسهیل کنیم و ازاین طریق  شرکت بتواند هزینه هایش  را کاهش یا از محل این تامین مالی درآمدهای IT را افزایش دهد.

وی درباره انتخابات اعضای هیات مدیره ایران کیش نیز اشاره کرد که از لحاظ اشخاص حقوقی در اعضای هیات مدیره تغییری صورت نگرفته است همچنان مجموعه بانک تجارت سه عضو هیات مدیره ایران کیش، بانک سپه و سرمایه گذاری خوارزمی هم هر کدام یک عضو هیات مدیره را در اختیار گرفتند.

 

منبع
ایبِنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا